معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: براساس آخرین خوداظهاری مردم طی سرشماری نفوس و مسکن نرخ بیکاری استان لرستان 13 درصد است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، مهرداد غضنفری در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان ضمن اشاره به مباحث مطرح شده درباره آمار بیکاری لرستان در فضاهای مجازی اظهار کرد: امروز استان در حال توسعه است و کارهای زیرساختی فراوانی توسط استاندار لرستان در مرحله انجام و هدایت است و طی این اقدامات استان با وضعیت قبل از دولت تدبیر و امید فاصله زیادی را گرفته است.

‌معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با تاکید به اینکه ارائه گزارش عملکرد‌ها منجر به واکنش‌هایی می‌شود، افزود: ما هم به نقد منصفانه توسط نخبگان و صاحب‌نظران اعتقاد داریم، اخیرا در فضاهایی مجازی مطالبی منتشر شد مبنی بر اینکه نرخ بیکاری اعلام شده واقعیت ندارد.

وی با بیان اینکه مرجع رسمی اعلام نرخ بیکاری، مرکز آمار کشور است، تصریح کرد: براساس آخرین خوداظهاری مردم طی سرشماری نفوس و مسکن نرخ بیکاری استان لرستان 13 درصد است و این آمار از سوی مراکز رسمی اعلام شده است.

غضنفری اضافه کرد: لرستان جزء دو استان دارای سیر کاهش نرخ بیکاری در کشور ولی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.

وی با تاکید به اینکه ما مجبور به پذیرش آمار مراکز رسمی کشور هستیم، بیان داشت: ما هیچ آمار تولیدی در داخل استان نداریم و آمارها تنها توسط بررسی میدانی توسط مراکز رسمی اعلام می‌شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.