به گزارش ایرنا ، علی خادمی روز شنبه در نهمین جلسه هماهنگی کارگروه رفع تداخلات اراضی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان اظهار کرد: شهرستان پلدختر با تعیین تکلیف چهار پلاک ثبتی تاکنون از نظر رفع تداخلات اراضی کشاورزی رتبه اول استان لرستان را به خود اختصاص داده است.
به گفته وی شهرستان ازنا و الشتر هرکدام با 2 پلاک و شهرستان های خرم آباد ،کوهدشت، رومشکان و چگنی با یک پلاک مصوب در رده های بعدی قرار دارند.
وی افزود:شهرستان های بروجرد ، درود ، دلفان و الیگودرز هم هنوز موفق به تصویب هیچ پلاک ثبتی و تعیین تکلیف از طریق کارگروه استانی نشده اند.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی و حل و فصل اختلافات مالکیتی فی مابین زارعین و اداره کل منابع طبیعی به عنوان یکی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور می باشد.
خادمی افزود: در این جلسه همچنین پرونده پلاک ثبتی قلعه ثمور خان بروجرد مطرح شد که به علت مجموعه مباحث مطرح شده واختلاف نظر بین اعضاء کارگروه مقرر شد این کارگروه رفع تداخلات این شهرستان را به صورت میدانی مورد بازدید مجدد قرار دهند.
خادمی افزود: تاکنون بیش از 40هزار هکتار از اراضی ملی و کشاورزی استان در قالب دوازده پلاک ثبتی تعیین تکلیف شده و رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی انجام شده است.
این جلسه با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و رییس سازمان ثبت و اسناد استان لرستان تشکیل شد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.