به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در شورای اداری استان لرستان در سالن همایش های استانداری لرستان افزود:سربازان گمنام امام زمان(عج) با عملکردی دقیق، آگاهی کامل و اشراف اطلاعاتی بر همه امور مسلط هستند.
وی با بیان اینکه اکنون شاهد امنیت پایدار و بسیار خوبی در استان لرستان هستیم، اظهار کرد: این سربازان کارهای بزرگی انجام می دهند ولی نمی توانند عملکرد خود را به مردم ارائه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان، این استان را از استان های برتر ایران اسلامی دانست و افزود: در استان لرستان هیچگونه جرائم سازمان یافته، فعالیت ضد انقلاب و منافقان و اختلافات برهم زننده امنیت نداریم.
وی گفت: جا دارد از مجموعه خدمات سربازان امام زمان که مورد اعتماد مقام معظم رهبری هستند و بارها از عملکرد این مجموعه ابراز رضایت کرده اند، قدردانی شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان سربازان گمنام امام زمان(عج) را چشمان نظام دانست و افزود: این نیروها با ایثار، فداکاری و تلاش فراوان نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده اند.
وی اضافه کرد: در سال های اخیر بیش از 120 گروه مسلح از جمله طالبان، النصره، داعش و ... علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد بی ثباتی و نا امنی در کشور شکل گرفت ولی هیچ کدام از این گروه ها موفق نشدند.
آیت الله میرعمادی دلیل موفق نشدن گروه های مسلح مخالف نظام را هوشیاری، اقدام به موقع، اشراف اطلاعاتی و اخلاص سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز چهارشنبه سفر 2 روزه خود را به استان لرستان آغاز کرد.
وی در بدو ورود به خرم آباد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد و سپس در آیین گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر در حوزه عملیه کمالیه شرکت کرد.
شرکت در آیین بهره برداری از ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان لرستان، نشست شورای اداری و نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از برنامه های روز دوم سفر وزیر اطلاعات می باشند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.