به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت برق در این خصوص ابراز داشت: برای احداث و بهره برداری از این طرح مبلغ 4 میلیارد تومان از محل بودجه های جاری شرکت هزینه گردیده که علیرغم تنگناهای مالی و کمبود نقدینگی موفق شدیم این پروژه را به اتمام رسانده و وضعیت بسیار نامناسب این مدیریت سروسامان بگیرد.

مدیر عامل برق لرستان گفت: استارت این پروژه در سال 1390 زده شد که بدلایل مختلف تاابتدای سال95 پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت و در خردادماه سال 95 پروژه فوق را در دستور کار شرکت و از اولویت ها قراردادیم.

وی گفت: طی مدت یکسال گذشته با حمایت های مدیرعامل محترم شرکت توانیر جناب آقای مهندس کردی وپیگیریهای استاندار محترم لرستان وهمچنین تلاشهای مستمر شرکت توزیع موفق شدیم طی یکسال قریب به 70 درصد کار را انجام داده پیشرفت فیزیکی پروژه را به صد درصد برسانیم.

فریدون خودنیا مساحت کل زمین مذکور را 1389 متر مربع ذکر نمود و گفت ساختمان اداری برق بروجرد در چهار طبقه با تمامی تاسیسات به روز و با زیربنای ساخت به مساحت کل 2776 متر مربع احداث و به بهره برداری رسید.

مدیر عامل برق لرستان ابراز داشت: با توجه به وضعیت ساختمان استیجاری و عدم پاسخگویی فضای آن برای ارباب رجوع، از طرفی هم باعث فرسودگی کارکنان و کاهش انگیزه آنان در خدمت رسانی مردم شهرستان گردیده بود و از سوی دیگر هیچ گونه فضای برای مانور اجرای کار و تکریم ارباب رجوع وجود نداشت.

در پایان مدیر عامل برق لرستان از جناب آقای مهندس آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر و جناب آقای مهندس بازوند استاندار لرستان و دکتر بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بخاطر حمایت های دلسوزانه و پیگیریهای مجدانه شان تقدیر و تشکر نمود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728555
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.