سید حمید رضا کاظمی در سخنانی با اشاره به عملکرد استاندار لرستان اظهار داشت: استاندار لرستان مدیر توانمندی است ولی متاسفانه یک سری افراد در اطراف وی حلقه زده، شیطنت هایی می کنند که وی تحت تاثیر این گونه افراد قرار می گیرد.

وی گفت: بعضی افراد و نیروهایی که در اطراف و همراه با استاندار لرستان و در این مجموعه هستند حاشیه هایی را به وجود می آورند که در رفتار استاندار تاثیر گذار است و عملکرد وی آن طور که مجمع نمایندگان انتظار دارند نیست.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که این روزها شایعاتی در مورد گزینه های احتمالی برای استانداری لرستان مطرح می شود، افزود: شایعات طبیعی است اما با این وجود با توجه به فضایی که در کشور شکل گرفته و مصاحبه های وزیر کشور، تغییراتی در رابطه با استانداران در راه است.

کاظمی گفت: تا کنون از این که گزینه یا فردی برای جایگزینی استانداری لرستان انتخاب، مشخص و یا صحبتی در این رابطه صورت گرفته باشد، اطلاعی در دست نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نظر مجمع نمایندگان استان درباره گزینه های احتمالی استانداری لرستان چیست، افزود: این مجمع تا کنون در این زمینه تصمیم خاصی نگرفته و گزینه ای را معرفی نکرده است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان افزود: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به طور مستمر پیگیر هستند تا فردی را که دارای توان، سابقه و روزمه در ارزیابی آنها باشد معرفی کنند اما تا کنون روی هیچ گزینه ای به نتیجه خاصی نرسیده اند.

کاظمی در پاسخ به این سوال آیا گزینه های مطرح شده برای استانداری لرستان روزمه کاری خوبی دارند، گفت: در این رابطه نظر خاصی ندارم زیرا خیلی به این مسئله ورود پیدا نکردم و سابقه کاری آنها را درست نمی دانم و نمی توانم در این رابطه قضاوت کنم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728509
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.