به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز دوشنبه در آئین بهره برداری از طرح کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در راستای شتاب به طرح های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در این راستا سه طرح در دانشگاه لرستان ایجاد شده که امروز به بهره برداری می رسد.
بازوند بیان کرد: 14 مرکز رشد در دانشگاه لرستان مستقر شده که در حال تجاری سازی محصولات هستند و دانشگاه لرستان امکانات فراوانی در اختیار آنان قرار داده است.
به گفته وی پیشرفت و توسعه استان بدون همکاری دانشگاه با سرعت کم و هزینه بالا مواجه می شود و دانشگاه قادر به افزایش سرعت رشد و کاهش چالش های پیش روی توسعه است.
استاندار لرستان همچنین گفت: نمایشگاه امنیت شبکه آپا جهت کنترل فضای مجازی و پدافند غیر عامل و امنیت شبکه دستگاه های اجرایی در این دانشگاه بهره برداری شده است.
به گزارش ایرنا کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان در قالب سه طرح مرکز رشد واحدهای فناور با همکاری پارک علم و فناوری استان، مرکز شتاب دهی آی سی تی و کارآفرینی و مرکز آپا و آزمایشگاه امنیت شبکه امروز به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه لرستان در این باره گفت: در راستای تبدیل دانشگاه لرستان به دانشگاه نسل سوم و مهارت آفرین و اقتصاد دانش بنیان سه طرح مرکز رشد واحدهای فناوربا همکاری پارک علم و فناوری استان،مرکز شتاب دهی آی سی تی و کارآفرینی و مرکزآپا و آزمایشگاه امنیت شبکه در استان به بهره برداری رسیده است.
خسرو عزیزی افزود: در مجموع حدود چهار میلیارد ریال جهت بهره برداری این سه طرح هزینه شده است.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.