ساخت تصفیه خانه دورود پس از سال‌ها با ظرفیت جمع آوری بالغ بر 32 هزار متر مکعب در روز و با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال آغاز شده و کمتر از 2 سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، ماشاالله نعمتی در گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دورود با اشاره به شاخص های دولت اسلامی، اظهار داشت: همکاری و هماهنگی  بین همه دستگاه ها و سازمان‌های مردم نهاد لازمه پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت است.

فرماندار شهرستان دورود با برشمردن برخی اقدامات دولت در شهرستان با اعلام اینکه امروز ما مسئولان وظیفه ای جز تولید و اشتغال نداریم، افزود: هشت کیلومتر از پروژه کمربندی دورود با پیگیری‌های انجام شده و سفر مقام عالی وزارت راه، معاونان و استاندار لرستان تملک شده و در حال آماده‌سازی است.

وی تصریح کرد: واحد ارزیابی وزارت راه و شهرسازی به دنبال تملک چهار کلیومتر باقی مانده است و امیدواریم با توجه به قول مساعد وزارت راه این پروژه که یکی از مطالبات به حق مردم دورود است هر چه سریع تر به اتمام برسد.

نعمتی ادامه داد: ساخت تصفیه خانه دورود پس از سال‌ها با ظرفیت جمع‌آوری بالغ بر 32 هزار متر مکعب در روز و با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیارد ریال آغاز شده و کمتر از 2 سال دیگر به بهره‌برداری خواهد‌رسید.

فرماندار شهرستان دورود ادامه داد: زمین بیمارستان جدید دورود با مساحت 13 هکتار خریداری شده‌است که بنا بود عملیات اجرایی این پروژه در هفته دولت امسال آغاز شود که به علت آماده‌نبودن طرح توسط مشاور در مهرماه امسال با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال آغاز خواهد‌شد./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.