به گزارش خبرآنلاین لرستان، هوشنگ بازوند در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان سلسله با بیان اینکه سیاست‌های ما در استان انجام فعالیت‌های زیرساختی بوده است اظهار داشت: کارهای زیرساختی پیش‌ درآمد افزایش سرعت در اقتصاد مقاومتی هستند چرا که در یک اقتصاد درون‌زا که مردم در آن پای‌کار باشند باید ابتدا زیرساخت‌ها فراهم شوند.

وی با اشاره به شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگوسازان بزرگ مدیریت افزود: الگوی مدیریتی این دو شهید گران‌قدر بعد از سال‌ها همچنان برای ما یک درس است که امروزه به نام مدریت جهادی آن را تعریف می‌کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به انجام پروژه‌های فاضلاب در پنج شهر استان، عنوان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌ بر 170 میلیارد تومان در پنج شهر استان آغاز شده‌اند، پروژه‌هایی که صرفاً عمرانی نیستند بلکه به‌نوعی اجتماعی و زیست‌محیطی‌اند چرا که با سلامت مردم در ارتباط هستند.

وی بیان کرد: یک مدیر زمانی از تدبیر صحبت می‌کند باید ابتدا و انتهای فعالیتش مشخص باشد خاطرنشان کرد: برنامه داشتن یک مدیر برای این است که مردم به خدمات و دستاوردهای نظام امیدوار باشند.

بازوند با اشاره به منابع آب به‌عنوان یک ظرفیت ویژه و سرمایه‌ای خدادادی در شهرستان سلسله گفت: احیای پروژه‌های راکد و تعطیل‌شده‌ای مانند پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب سلسله و پروژه پرورش ماهی کهمان نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است، باید ظرفیتی را که از منابع آب‌داریم به کار بگیریم تا بتوانیم نهایت استفاده را از این نعمت بزرگ و خدادادی ببریم.

این مسئول بابیان اینکه سراب کهمان یکی از ظرفیت‌های بزرگ در راستای استفاده از صنعت گردشگری در شهرستان سلسله است، اظهار داشت: مدیریت صنعت گردشگری در شهرستان سلسله باید به‌گونه‌ای هدایت شود که مردم آن را در سفره خود احساس کنند و برای مردم اقتصادی و درآمدزا باشد.

بازوند با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری در شهرستان سلسله غفلت صورت گرفته است افزود: باید تلاش کنیم و شتابمان را در این بخش بیشتر کنیم چراکه این امر می‌تواند در تحول اقتصاد منطقه نقش مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان سلسله در سایر زیرساخت‌ها خوشبختانه وضعیت خوبی دارد عنوان کرد: بااین‌وجود هنوز هم در این شهرستان نیازمند زیرساخت‌های حوزه راه هستیم که باید آن‌ها را اتمام کنیم، متأسفانه روند احداث تونل اسپژ به دلیل نبود اعتبارات به‌کندی پیش می‌رود که باید تلاش کنیم این روند را سرعت ببخشیم چراکه در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان سلسله می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726863
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.