به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم بعد از خیر مقدم به حاضرین در جلسه، گفت: مرکز جامع سلامت امیرآباد طبق چارت جدید طرح تحول سلامت ساخته شده است. دکتر ساکی عنوان کرد: شروع این طرح از سال گذشته بوده است و خوشبختانه توانستیم ظرف یک سال آن را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در شهرستان دوره چگنی به وقوع پیوست که مرکز جامع سلامت امیرآباد نمونه ی بارز آن است.

دکتر ساکی ابراز داشت: ساخت 13 خانه بهداشت و بیمارستان این شهرستان دیگر برنامه های بهداشتی درمانی بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد.

وی تأکید کرد: قطعا این طرح ها بدون حمایت های استاندار محترم و تلاش همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دوره چگنی نمی توانست به این شکل کامل شود.

مهندس بازوند استاندار لرستان و هیأت همراه نیز با بازدید از بخش های مختلف مرکز جامع سلامت امیرآباد در جریان شروع به کار این مرکز قرار گرفت.

گفتنی است: مرکز جامع سلامت امیرآباد در زمینی به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726670
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.