به گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ بازوند عصر شنبه در آیین بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره حسن آباد کمالوند شهرستان خرم آباد٬ یکی دیگر از مشکلات ورزش لرستان را ورود نکردن بخش خصوصی به این حوزه عنوان کرد و افزود: نتیجه عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی در همه بخش ها آثار منفی خود را نشان می دهد که یکی از مهمترین این بخش ها حوزه ورزش است.
وی سرمایه گذاری در بخش زیرساخت را یکی از راه های توسعه ورزش در لرستان دانست و گفت: در سال های گذشته با داشتن 0/49 مترمربع فضای ورزشی به ازای هر لرستانی٬ جزو استانهای آخر کشور بودیم اما این میزان به 0/55 متر در سال 96 رسیده است.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه امروزه با ارائه خدمات بیشتر به بخش روستایی شاهد ظهور فصل نوینی در این حوزه هستیم، افزود: هرچقدر میزان سرمایه گذاری و ارائه خدمات به بخش روستایی بیشتر شود روند مهاجرت از روستا به شهر نیز کاهش خواهد یافت و با ادامه این روند می توان جهت این مهاجرت ها را نیز معکوس کرد.
محمد بیرانوندی با تاکید بر لزوم احداث اماکن ورزشی در محیط های روستایی گفت: وجود امکانات پیشرفته ورزشی در روستاها موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در میان جوانان و خانواده های روستایی می شود اما میزان استقبال اهالی روستاها از احداث این اماکن و همچنین تلاش برای حفظ و نگهداری آنها٬ متولیان استان را نسبت به ارائه خدمات بیشتر به این مناطق ترغیب و تشویق خواهد کرد.
به گزارش ایرنا سالن چند منظوره حسن آباد کمالوند شهرستان خرم آباد با اعتباری افزون بر ١٥میلیارد ریال در زیربنای یکهزارو ٤٠٠ مترمربع به بهره برداری رسید.
این طرح توسط پیمانکار اول از شهریور 91 شروع و تا ابتدای سال 95 فقط 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با واگذاری طرح به پیمانکار دوم از اسفندماه سال 95، در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.