به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن این پیام بدین شرح است:


هر آن کس خدمت جانان به جان کرد                               به گیتی نام خود را جاودان کرد

چهارم شهریورماه، سومین روز از هفته دولت، روز کارمند، روز تجلیل از تلاشگران خستگی ناپذیری است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

به حق کار و فعالیت کارمندان، به عنوان کارگزاران خدوم نظام و هموارکننده مسیر راه دولتمردان در پیمودن طریق پیشرفت و تعالی، شایسته تقدیر است.

اینجانب که افتخار همکاری با خدوم ترین فرزندان این مرز و بوم را دارم، همیشه و همواره به وجود و حضور همکارانی متعهد، دلسوز و توانمند چون شما بر خود می بالم.

پر واضح است که تعالی مجموعه عظیم پست کشور، در گرو تلاش های صادقانه همکاران شریف و صدیقی است که بی ادعا، در جای جای میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.

بی تردید حضور راهبردی شما همکاران عزیزم در شرکت ملی پست در عرصه خدمت رسانی به دولت و ملت بزرگ ایران به عنوان بخشی از پیکره کلان نظام اقتصادی کشور، حضوری چشمگیر است که ثمرات نیکوی آن را می توان در روند موفق و رو به رشد شبکه پستی به وضوح مشاهده کرد.

امیدوارم با همراهی و همدلی شما بتوانیم رونق و نشاط بیشتری را در مجموعه حاکم و تحولی همه جانبه و تاریخی در یکی از زیر ساخت های توسعه کشور پدید آوریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز "کارمند" را به تمامی کارکنان ساعی و صمیمی در پست لرستان تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه شما عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 724939
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.