استاندار لرستان گفت: پارلمان شورای شهر برآمده از مطالبات مردم و فارغ از گرایش‌های سیاسی بوده و مصلحت شهر و مردم خط قرمز مدیریت شهری است؛ بنابراین با وحدت رویه میان شورای شهر باید منافع مردم و شهر مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، هوشنگ بازوند در آیین بکارگیری پنجمین دوره اسلامی شهر و روستا استان لرستان اظهار داشت: عملکرد مدیران و مسئولان باید بر اساس رضای خدا باشد و در کارنامه خود باید وجدان درونی را راضی نگه داشت به گونه‌ای که مردم نیز از عملکرد ما رضایت داشته باشند که در این صورت خدا هم خشنود خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه وظایف شورای شهر مطابق قانون اساسی از طرف دولت به آنان محول شده است، افزود: برای گام برداشتن در مسیر توسعه، عمران و آبادانی باید هزینه داد بنابراین در این مسیر نباید نگرانی و واهمه‌ای داشت و کارهای بزرگ هزینه دارد.

وی افزود: انتخاب شهردار باید بدور از حواشی و مسائل سیاسی باشد و رای مردم، رای سیاسی نیست بلکه رای به عمران، آبادانی، توسعه شهر و همچنین آرامش و آسایش است.

بازوند ادامه داد: پارلمان شورای شهر برآمده از مطالبات مردم و فارغ از گرایش‌های سیاسی بوده و مصلحت شهر و مردم خط قرمز مدیریت شهری است بنابراین با وحدت رویه میان شورای شهر باید منافع مردم و شهر مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار خوب بر اساس شاخصه‌های مطلوب و در چارچوب قوانین باشد که در صدور حکم از طرف دولت مشکلی به وجود نیاید، افزود: شورای شهر و شهردار متولی موجود زنده‌ای به نام شهر هستند و باید در حفظ آن نهایت تلاش را داشته باشند.

ایشان تصریح کرد: سال گذشته مطابق شعار سال و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدامات درون‌گرای مناسبی داشته‌ایم اما امسال، قصد بر این شده که در برنامه‌ها بیشتر توجه و تمرکز خود را برون‌گرا کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.