فرماندار شهرستان پلدختر گفت: دولت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خود را انجام می‌دهد که بهترین فرصت برای بیان این خدمات و اطلاع رسانی آن به مردم هفته دولت است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، نعمت‌اله دستیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت فرصت مغتنم و مناسبی برای انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد و خدمات دولت به مردم در حوزه‌های مختلف است.

فرماندار پلدختر اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت اقدام‌ها و خدمات چهار ساله دولت تدبیر و امید را به بهترین شکل ممکن در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی برای عموم مردم تشریح کنند.

وی با تاکید بر مردمی بودن آیین‌های هفته دولت افزود: لازم است در هفته دولت امسال برنامه‌ها جنبه مردمی بیشتری داشته و حضور مردم در آیین‌ها پر رنگ تر باشد.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: دولت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خود را انجام می‌دهد که بهترین فرصت برای بیان این خدمات و اطلاع رسانی آن به مردم هفته دولت است.

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق این خدمات موجب ارتقا روحیه نشاط و امید در بین مردم می‌شود که این مهم وظیفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که باید در ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها برای انعکاس عملکرد دولت باشند.

دستیاری به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: دیدار مسئولان با امامان جمعه پلدختر و معمولان، تجدید بیعت با شهدا، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، افتتاح طرح‌های پرورش ماهی، افتتاح روکش آسفالت راه‌های روستایی و افتتاح طرح هادی روستاهای چشمه شیرین و گری بلمک برنامه‌های نخستین روز از هفته دولت است.

وی برگزاری همایش ورزشی و شرکت کارکنان در نماز جمعه و سخنرانی فرماندار قبل از خطبه‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان پلدختر عنوان کرد.

فرماندار پلدختر گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از کارمندان ادارات، افتتاح طرح تامین و ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر معمولان و افتتاح پروژه‌های دهیاری‌های بخش معمولان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است. وی افزود: در پنجمین روز از هفته دولت سیلوی ذخیره غلات با ظرفیت 10هزار تن و خط تغذیه و شبکه گازرسانی روستاهای چم مهر بالا و پایین، باباخوارزم و هلوش افتتاح می‌شود.

دستیاری گفت: افتتاح ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهر پلدختر، پروژه‌های بخشداری مرکزی در روستای سراب حمام و برق رسانی به امام‌زاده‌احمد از دیگر برنامه‌های هفته دولت و در آخرین روز از این هفته، مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.