سید علی کریمی در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز لرستان که با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد اظهار داشت: ورزش تنیس روی میز در استان جایگاه و پیشینه بسیار خوبی دارد و درگذشته ورزشکاران بسیار بزرگی در این رشته ورزشی فعالیت داشتند که توانستند جایگاه بسیار خوبی را در سطح کشور به دست بیاورند.

وی افزود: فضاهای ورزشی در اختیار هیئت‌های ورزشی در کل استان قرار دارد و 50 خانه تخصصی در هیئت‌های ورزشی استان داریم ازجمله هیئت تنیس روی میز یکی از هیئت‌هایی است که دارای خانه تخصصی است و مکانی را به‌صورت خانه تنیس در اختیار دارد که توانسته نیازهای اولیه و کمبودهایی که درگذشته بوده برطرف شود.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: مشارکت بانوان یکی از اقدامات مثبت بوده است، خیلی از گزارش‌هایی که از هیئت تنیس روی میز ارائه داده‌اند بحث حضور بانوان بوده که به‌صورت جدی در مسابقات استانی و لیگ به‌طور منظم برگزارشده به‌طوری‌که هم لیگ استانی دارند و هم مسابقات استانی بانوان به‌صورت مرتب انجام می‌شود و هیچ جای نگرانی برای اداره کل ورزش نیست.

وی بیان کرد: ورزش‌های سازمان‌یافته‌ای که در این هیئت است جایگاه بسیار خوبی دارد و روند رو به رشدی نسبت به سال گذشته داشته است، حدود 550 نفر ورزشکار سازمان‌یافته هیئت تنیس است که ظرفیت بالایی است و می‌شود روی این موضوع برنامه‌ریزی کرد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزش تنیس روی میز، ورزشی المپیکی است مدنظر معاونت ورزش این بوده که از طریقی ورزشکاران مستعدی در سطح استان شناسایی شود و از طرفی بازی‌های 2018اندونزی و المپیک 2020 مدنظر است.

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722016
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.