استاندار لرستان گفت: دولت به تنهایی امکان حل مشکل بیکاری را ندارد و باید طبق رویکردهای اقتصاد مقاومتی، کمک کنیم اقتصادمان به اقتصاد مردمی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، هوشنگ بازوند در نشست کارگروه تولید و اشتغال شهرستان دلفان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با قدردانی از خدمات حجت الاسلام هاشمی‌نژاد امام جمعه پیشین دلفان برای حجت الاسلام جمیاری امام جمعه جدید شهرستان آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: قطعا مثلث همدل نماینده، فرماندار و امام جمعه منجر به حل مشکلات شهرستان خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه‌دولت به تنهایی امکان‌حل مشکل‌بیکاری را ندارد، افزود: باید طبق رویکردهای اقتصاد مقاومتی، کمک کنیم اقتصادمان به اقتصاد مردمی تبدیل شود.

وی یکی از مصادیق برون‌گرایی اقتصاد برای شهرستان دلفان را قرار گرفتن قطعه ده کریدور مرز بازرگان به بندر امام دانست که باید توسط راه و شهرسازی در ردیف اعتبارات فایننس قرار گیرد.

بازوند تصریح کرد: با عنایت شخص وزیر کشور؛ شهرستان دلفان پایلوت محرومیت‌زدایی شده و هیات‌های سرمایه گذاری هفته آینده به شهرستان می آیند.

استاندار لرستان با اعلام این مطلب که همچنان باید با ریسک پذیری لازم و حتی با پرداخت هزینه های ناگزیر؛ آماده عبور از گردنه بیکاری باشیم، ادامه داد: امروز هم صندوق کار آفرینی و هم پست بانک تسهیلات بسیار خوبی آماده پرداخت برای محرومیت‌زدایی در دلفان دارند‌، که مدیران شهرستان از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.