به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر ساکی با تبریک اعیاد دهه کرامت و با تشریح ارزش معنوی زیارت ائمه اطهار علیهم السلام اظهار داشت :ارتباط و اتصال به ائمه اطهار علیهم السلام و معصومین(ع) دانشجویان را از معنویت بسیار بالایی برخوردار می سازد به نحوی که آثار این معنویت در زندگی فردی و اجتماعی آنها ماندگار خواهد بود .
وی خاطر نشان کرد :نظر ائمه اطهار علیهم السلام و دعای خیر شان بدرقه راه ملت مسلمان ایران است چرا که ما براساس اعتقادمان و توسل جویی به ائمه اطهار (ع) بر دشمنان انقلاب اسلامی غلبه کرده ایم چرا که الگوی ما در تمامی مراحل انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی نگاه ویژه ای بوده است که به کربلای حسینی و نهضت امام حسین (ع) داریم .
در ادامه  حجت الاسلام و المسلمین مرادیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ابراز داشت:امسال نیز به یاری خداوند هفدهمین دوره سفر دانشگاهیان را به عتبات عالیات برنامه ریزی کرده ایم که ۱۵۶۰ نفر از دانشجویان ثبت نام بعمل آوردیم که از این تعداد ۴۵۶ نفر در قالب ۱۲ کاروان به قید قرعه راهی سفر زیارتی و معنوی عتبات عالیات خواهند شد .
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود : برنامه هایی متنوع در قالب سه مرحله قبل از سفر ،حین سفر ،و پس از سفر برای دانشجویان در نظر گرفته ایم که سه روز در شهر های مقدس نجف و کربلا و یک روز در کاظمین به زیارت و امور معنوی خواهیم پرداخت.
گفتنی ست:در ادامه دست اندر کاران عتبات دانشجویی در استان لرستان از دکتر ساکی تقدیر بعمل آوردند و از فعالین مذهبی فرهنگی دانشجویی دانشگاههای استان لرستان نیز تجلیل شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716879
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.