به گزارش خبرآنلاین لرستان،علی خادمی افزود: در راستای انجام وظایف قانونی و به منظور حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تأمین امنیت غذایی و در پی گزارشات گشت های حفظ کاربری و صدور اخطار به متخلفین برای جمع آوری بناهای غیرمجاز شامل فنس کشی، دیوار کشی و نصب درب، با دستور مقام قضایی و با همکاری و تعامل نیروی انتظامی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به جمع آوری دیوارها، فنس ها و درب های نصب شده اقدام شد.

وی یادآور شد: ۱۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و حدود ۱۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی واقع در منطقه رباط شامل روستاهای بهرام جوب و قلعه سنگی آزادسازی شدند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: بنابر قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و آئین نامه های مرتبط هر گونه تفکیک و قطعه بندی اراضی زراعی و باغ ها به کمتر از حدود مشخص شده ممنوع است.

خادمی یادآور شد: در این راستا از مردم فهیم تقاضا داریم قبل از هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه و نسبت به اقدامات قانونی برای اخذ مجوز اقدام کنند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716334
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.