به گزارش خبرآنلاین لرستان،حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده افزود:چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با شرکت 200 نفر از منتخبان مرحله مقدماتی در خرم آباد برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی(شهرستانی) چهلمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه لرستان و مشخص شدن منتخبان این مرحله، گفت: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه لرستان با شرکت منتخبان مرحله مقدماتی طی روزهای 19 و 20 مردادماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‎شود.

وی افزود: در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه لرستان قریب به 200 نفر در دو بخش بانوان و آقایان شرکت خواهند کرد .
عباس‌زاده ادامه داد: شرکت‌کنندگان مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، حفظ 5،10،20 و حفظ کل، تفسیر، اذان و تواشیح با هم به رقابت می‎پردازند و منتخبان در هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات راه می‎یابند.
وی افزود: به‌جز رشته اذان که ویژه برادران برگزار می‎شود، در سایر رشته برادران و خواهران هر دو شرکت خواهند کرد .
معاون فرهنگی و اجتماعیاوقاف و امور خیریه استان لرستانتوسعه و اشاعه فرهنگ قرآنی، کشف استعدادهای قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قران اوقاف و امور خیریه ذکر کرد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715967
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.