به گزارش خبرآنلاین لرستان،ملک آرا که در حال حاضر مسئولیت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان لرستان را نیز بر عهده دارد جانشین سرهنگ نبی الله شمس بیرانوند شد.
در همین راستا طی مراسمی که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد، با حضورسردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، معاون هماهنگ‌کننده، معاونان و مسئولان اقشاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از زحمات شمس بیرانوند تقدیر و عبدالوحید ملک آرا به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد

نبی الله شمس گفت: خدا را شاکرم که پس از حدود هفت سال مسئولیت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان توانستیم تا حد توان از کلیه ی ظرفیت ها در سازمان ها و نهادهای مختلف بهره لازم را ببریم.

وی ادامه داد: بدون شک خلوص نیت و همدلی رمز اصلی موفقیت در برنامه ها بوده است و حضور ماماهای بسیجی که چند شب را زیر برف و باران و در مناطق محروم استان مشغول به خدمت رسانی به بچه های مردم بوده اند مصداق این خلوص است.

شمس ابراز داشت: در این مدت حتی چهره های لرستانی همچون دکتر ساکت که در خارج از استان مسئولیت داشتند برای حضور در برنامه های ویزیت مناطق محروم ما آمادگی خود را اعلام داشته و حضور یافتند.

وی همچنین افزون بر اقدامات عملیاتی، فعالیت های فرهنگی سازمان را از مهم ترین برنامه ها قلمداد کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا در هر سال، چاپ کتاب شهید چوبکار و شهید ولیان از شهدای بسیج جامعه پزشکی، راه اندازی مجمع خیرین بسیج جامعه پزشکی که کمک های مالی شایانی را به محرومان داشتند، همکاری با موسسات خیریه، دیدار با خانواده شهدا، نظارت بهداشتی موکب های کربلا در مراسم اربعین مهم ترین برنامه های فرهنگی سازمان بوده اند. مسئول سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خاطرنشان کرد: مایه ی افتخار است که با تلاش های همه ی اعضای بسیج جامعه پزشکی امروز به ضرس قاطع می توانیم بگوییم هیچ منطقه ی محرومی در استان وجود ندارد که تیم های عملیاتی سازمان آنجا حضور نیافته و خدمت رسانی انجام نداده باشند.

نبی الله شمس بیرانوند عنوان کرد: تا آخرین روز که در خدمت عزیزان در سازمان بودم بیش از شش هزار عضو داریم که عمدتا از دانشگاه علوم پزشکی و در کنار آن ، هلال احمر، بیمارستان ارتش و نیروی انتظامی، کمیته امداد و واحد پیشگیری بهزیستی می باشند.

وی افزود: از دیگر دستاوردهای مهم بسیج جامعه پزشکی استان، بهره گیری از یونیت دندانپزشکی سیار، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی پورتابل بود که در زمان اعزام تیم ها به مناطق محروم استفاده می شد و به نظرم اقدام فوق العاده ای محسوب می شود.

شمس بیرانوند در پایان خاطر نشان کرد: واگذاری مسئولیت به معنای قطع ارتباط با برنامه های سازمان نخواهد بود و افتخار بنده فعالیت جهادگونه در کنار سایر اعضای سازمان به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که اگر خداوند توفیقی عنایت کنند ادامه خواهد داشت کمااینکه به عنوان رئیس کارگروه سلامت پیشرفت و آبادانی استان در راستای ترویج فرهنگ زندگی اسلامی، طب ایرانی اسلامی و اصلاح تغذیه که از دغدغه های رهبر فرزانه نطام اسلامی می باشند فعالیت دارم.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 708798
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.