به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات این ستاد یک توافق و یک تصویب نامه 2 طرفه بین واحدهای تولیدی و دستگاه اجرایی یا موسسه مالی است و در سال گذشته آنچه که مورد تعهد دستگاه ها و موسسه های مالی بود و عملی نشد زیر 2 درصد بوده است.
به گفته وی بخش عمده ای از این مصوبات که اجرا نشده مربوط به خود مدیران واحدهای تولیدی بوده است.
غضنفری خطاب به مدیران واحدهای تولیدی نیز گفت: زمانی که شما در جلسات کارشناسی نسبت به پرداخت مبلغی تعهد می کنید بر همان مبنا تصمیم گیری می شود و شما باید تعهد خود را پرداخت کنید.
وی با اشاره به اینکه موسسات مالی گردش مالی آنها بر مبنای همین منابع جمع آوری شده صورت می گیرد ، گفت: در جایی هم که قصور و کوتاهی بانک ها مشاهده شود چه بصورت مانع تراشی و چه به صورت کوتاهی در پرداخت تعهدات با آنها برخورد می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از روند طولانی مدت اجرای کارها در بانک سینا نیز گفت: این بانک در لرستان نقش تعیین کننده در اجرای برخی طرح ها و مصوبات ندارد و صرفا نقش یک گزارش دهنده به سرپرستی این بانک در استان مرکزی است.
غضنفری افزود: با توجه به محدودیت های زمانی و دستگاهی که در مورد برخی از این طرح ها و منابع وجود دارد نمی توان آنها را در این روند گردش کار طولانی مدت بانک سینا نگه داشت بنابراین مسئولین این بانک باید برای رفع این مشکل پاسخگو باشند و پیشنهادات خود برای رفع این مشکل را نهایت تا هفته آینده ارائه دهند.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.