به گزارش خبرآنلاین لرستان،معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم عنوان کرد: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را نصیب ما نمود که امروز در خدمت شما عزیزان باشیم.

نادر همتی گفت: مهم نیست که ما در چه جایگاهی باشیم و در واقع آن موضوعی که اهمیت دارد خدمت به مردم در سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. وی ابراز داشت: در مدت چند سالی که در خدمت عزیزان بوده ایم به لطف خداوند شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

وی ادامه داد: اگر دستاوردهایی وجود داشته است به دلیل حمایت های رئیس دانشگاه و به موازات آن در شهرستانها کمک ها و تلاش های روسای شبکه ها بوده است.

همتی همچنین در خصوص خدمات دکتر صیرفی اظهار داشت: انصافا در مدت فعالیت دکتر صیرفی ما همواره شاهد رشد روزافزون و خدمات بی شائبه بوده ایم. وی تأکید کرد: فراموش نکنیم همه ی ما انقلابی هستیم و هر موضوعی جای خود را دارد و امیدواریم آقای دکتر سبزیان نیز بتوانند نتایج خوبی را برای شبکه ی بهداشت و درمان بروجرد به ارمغان بیاورند.معاون اجتماعی دانشگاه گفت: ما باید تمام توانمان را به کار بگیریم که نتیجه ی فعالیت ما منشا خیر و برکت برای مردم باشد و از آقای دکتر سبزیان انتظار داریم در هر حال تکریم ارباب رجوع و مردم را در نظر داشته باشد.

همتی در ادامه به روند اجرای برنامه های خیرساز در شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: ان شالله در پایان کارنامه دکتر سبزیان شاهد ارتقا و روند رو به رشد فعالیت ها در راه خدمت به مردم باشیم و حضور مردم و خیرین را در خدمات سلامت به مردم مانند همیشه پررنگ ببینیم.

وی بیمارستان خیرساز سماعیان و مرکز اورژانس این شهرستان که به همت خیرین سلامت در بروجرد راه اندازی شده است و همچنین چندین پروژه ی خیرساز دیگر را از اقدامات بسیار مهم قلمداد کرد که در چند سال گذشته در این شهرستان به وقوع پیوسته است و آن را عملکردی قابل قبول برای مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی و سبکه ی بهداشت و درمان عنوان کرد. همتی در ادامه به تشریح برنامه های آتی دانشگاه به ویژه ی در حوزه ی خیرین سلامت در شهرستان بروجرد پرداخت.

وی عنوان کرد: همراهی دکتر سبزیان در آینده می تواند کمک شایانی به برنامه های دانشگاه باشد و با شناختی که از ایشان دارم اطمینان دارم که ایشان در این راه موفق خواهند بود. همتی در پایان اظهار داشت: به نمایندگی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از زحمات بی دریغ آقای دکتر صیرفی در چند سال اخیر کمال قدردانی را دارم و برای دکتر سبزیان آرزوی موفقیت داریم.

در ادامه ی این مراسم رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: ما از زمانی که مسئولیت شبکه بروجرد را عهده دار شدیم با همکاران عهد بستیم همواره خدمت به مردم را سرلوحه ی کارها قرار دهیم و امیدوارم توانسته باشیم عملکرد قابل دفاعی را به جای بگذاریم. دکتر صیرفی گفت: ما خودمان را مدیون این شهر و مردم آن می دانیم و امیدوارم در این چند سال توانسته باشیم خدمتی به شهر و مردم داشته باشیم. دکتر صیرفی همچنین در ادامه گزارشی کلی را از اقدامات صورت گرفته در زمان مسئولیت خود ارائه داد و آن را نتیجه ی تلاش پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد دانست. وی همچنین همدلی و همزبانی پرسنل را در اجرای امور از مهم ترین دستاوردهای دوران مدیریتی خود عنوان کرد. صیرفی گفت: از تمامی همکاران برای تلاش هایشان در این مدت نهایت تشکر را دارم و امیدوارم همچنان با نشاط و انگیزه با آقای دکتر سبزیان نهایت همکاری را داشته باشند. وی در پایان برای سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان بروجرد آرزوی موفقیت کرد.
سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز در این مراسم گفت: بنده افتخار داشتم چند سالی را در شهرستان بروجرد زیر نظر دکتر صیرفی به ارائه خدمت بپردازم. دکتر سبزیان عنوان کرد: من شناخت کافی از مجموعه ی بهداشت و درمان شهرستان بروجرد دارم چرا که سالها در این شهرستان بوده ام. وی ادامه داد: بروجرد شهر فرزانگان است و مردم آن همواره در خدمت انقلاب و آرمان های آن بوده اند که خدمت به این مردم موجبات افتخار است. سرپرست جدید شبکه بروجرد همچنین گفت: خطوط ترسیم شده است و قرار است ما کار اجرایی و تخصصی داشته باشیم. وی ادامه داد: ما دنبال ایجاد فضای آرام و صمیمی در محیط کار هستیم و ان شاالله با همکاری پرسنل و استفاده از راهنمایی های مسئولین سابق به ویژه آقای دکتر صیرفی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. سبزیان گفت: بروجرد یکی از قوی ترین بخشهای تخصصی درمانی خصوص را دارد که خود یک ظرفیت است. وی گفت: برنامه ی اصلی ما در واقع استفاده از ظرفیت ها در راه تحقق اهداف برنامه تحول سلامت می باشد. سبزیان در پایان ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم اهداف شبکه را به خوبی پیش ببریم و در این راه انتظار حمایت از مسئولین دانشگاه و مقام های سیاسی شهرستان را داریم.

در قسمت انتهایی مراسم ابلاغ سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد قرائت و توسط نادر همتی معاون اجتماعی دانشگاه به وی اهدا شد.همچنین با اهدا لوحی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از زحمات دکتر صیرفی رئیس سابق این شبکه تقدیر و قدردانی شد.

 

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 706468
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.