به گزارش خبرنگارایرنا امام جمعه بروجرد در مراسم خاکسپاری این 2 شهید گمنام که در پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد گفت: در روز 25 شوال در سالروز مصیبت بزرگ شیعیان و شهادت امام جعفرصادق(ع) شهر بروجرد برای پنجمین باربه عطر شهدای گمنام معطرشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب امام صادق(ع) هستند که در مواقع خطر با تمام وجود از جان خود در راه اسلام، قرآن و کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند.
به گفته وی در سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه مردم مومن و انقلابی بروجرد به صحنه آمدند تا مراتب قدر شناسی خود را از شهدا به نمایش بگذارند.
وی اظهار کرد: امروز مردم بروجرد آمدند تا به شهدا به خصوص به این 2 شهید خوشنام بگویند اگر شما در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اید امروز نیزما مصمم راه شما را ادامه می دهیم.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران تداوم بخش راه شهیدان هستند اضافه کرد: ملت همان طور که شما درزمان پیروزی انقلاب وجنگ تحمیلی امام را تنها نگذاشتید ما هم تا آخرین نفس در راه ولایت و رهبری ایستاده ایم.
به گزارش خبرنگار ایرنا پیکر پاک 2 شهید گمنام از مسجد امام (ره) به سمت حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) تشییع و سپس در پادگان مهندسی بروجرد به خاک سپرده شدند.
بروجرد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی یکهزار و 500 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
تا کنون 13 شهید گمنام در شهرستان بروجرد به خاک سپرده شده اند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.