به گزارش ایرنا،پرویز فتاح روز چهارشنبه در جمع پرسنل اداره کمیته امداد دورود در محل این اداره افزود:نگاه ما به امداد و مددکاری می بایست الهی،جهادی و از روی عشق و علاقه باشد.
وی با بیان اینکه برنامه پنج ساله کمیته امداد تدوین شده افزود:کمتر سازمانی در کشور با این سرعت برنامه های خود را تدوین می کند لذا ضروری است پرسنل اداره این برنامه ها را مطالعه و با تلاش مضاعف آنها را محقق کنند.
وی اظهار کرد: کمیته امداد در سطح کلان ارتباطات خوبی با مجلس، دولت، قوه قضاییه، بانک ها و صداسیما دارد به طوری که بودجه ما از سوی دولت به طور 100 درصد سال گذشته تامین شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه حوزه مددکاری خط مقدم و ویترین این نهاد است افزود:مددکاران باید در این حوزه وقت بگذارند و از خانواده های مددجو سرکشی داشته باشند و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد:مددجویانی که به خودکفایی رسیده اند باید از مجموعه امداد خارج شوند به همین جهت خروج مددجو باید هدف ما باشد.
در این نشست رئیس کمیته امداد دورود گفت: در شهرستان دورود از شهرهای مهاجرپذیر و صنعتی استان تعداد پنج هزار و 500 خانوار تحت پوشش نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
اسدالله اسدی تصریح کرد:در حوزه دانشجویی در دورود تعداد 165 دانشجو تحت پوشش وجود دارد که در سال گذشته مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال در این حوزه هزینه شده است.
وی بیان داشت:در سال 95 تعداد 206 طرح خودکفایی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال و اشتغالزایی 266 نفر در دورود افتتاح و به بهره برداری رسید.
اسدی میزان درآمد صندوق های صدقات در سال 95 در دورود را پنج میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در سه ماهه اول امسال نیز درآمد صندوق صدقات یک میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.
/6060/7268
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.