به گزارش خبرآنلاین لرستان،کرم وند اضافه کرد: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری ما موظفیم برای بازسازی زیرساختها حرکت کنیم. خوشبختانه در خدمات دهی در بخش آب شهری و روستایی و تامین برق در استان مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آبفا شهری لرستان گفت: ما مفتخریم که خداوند این وظیفه خطیر را بر عهده ما گذاشته است، در بخش آبرسانی حیات و طهارت را و در بخش برق روشنایی را به خانه های مردم می آوریم.

وی در خصوص بحث فرهنگی گفت: باید در کارهای فرهنگی ، بحث صرفه جویی، بهینه مصرف کردن و البته شکرگذاری کار انجام شود. آب و برق همانند سلامتی است تا زمانی که در دسترس است قدر آن را نمی دانیم زمانی که آن را از دست دادیم فقدان آن را حس می کنیم.

وی گفت: کار فرهنگی مثل پروژه نیست .پروژه اجرایی با پول اجرا می شود ولی کار فرهنگی در قالب یکی و دو سال و فقط پول امکان پذیر نیست.

اگر فرهنگ یک ملت درست شود به طور حتم تمام مشکلات آن مملکت برطرف خواهد شد.

مهندس خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق در خصوص انجام کار فرهنگی گفت: کار فرهنگی انجام نمی شود مگر این که بودجه ای برای این کار در نظر گرفته شود. بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم خارج از کار فرهنگی است ولی بی تاثیر نمی باشند انتظار ما از مجموعه وزارت نیرو آن است که ارزش ریالی در کنار ارزش فرهنگی برای ما قائل شوند تا بتوانیم بر بسیاری از محدودیت ها چیره شویم. البته مطمئن باشید که اگر بودجه ای هم در این زمینه به ما تعلق نگیرد ما همچنان به کار خود و وظیفه مان ادامه خواهیم داد.

سپس حبیب اله حدادی مدیر عامل شرکت آب بروجرد گفت: ما قبل از اینکه کارمند شرکت آب و فاضلاب باشیم بچه مسلمانیم و عاشق امام حسین (ع) و شیعه ، بنابراین مدیریت خودمان را طوری برنامه ریزی می کنیم که ریشه در مذهب و فرهنگمان داشته باشد.

وی اضافه کرد: ما تنها دستگاهی هستیم که پس از تولید محصول از شهروندان می خواهیم که در مصرف صرفه جویی کنند که به تبع با صرفه جویی آنها میزان درآمد ما هم کم می شود.

یکی دیگر از سخنرانان فرهادی معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای ضمن تعریف فرهنگ گفت: ارتباط نزدیکی بین فرهنگ و اقتصاد است. استانهایی فرهنگ بالایی دارند که زیرساختهای قوی دارند. ولی در یک جامعه ایده آل اقتصاد و فرهنگ موازی با هم باید حرکت کنند.

در ادامه آقای هدایتی مسئول اقامه نماز وزارت نیروصحبتهای خود را با حدیثی از امام جعفر صادق (ع) شروع کرد وگفت: نزدیکترین حالت به خداوند حالت سجده است و خدا را شکر می کنم که در استان لرستان صنعت آب و برق اهمیت زیادی به مقوله نماز می دهند. وزارت نیرو یک دستگاه صنعتی است. در یک دست صنعت و در دست دیگر فرهنگ را دارد. نکته مهمی که مقام معظم رهبری در اجلاس گفت که ما باید نماز را بشناسیم و بشناسانیم.

در ادامه حجت االاسلام مقدم ارزیاب فرهنگی وزارت نیروگفت: حضور ما در این جلسات بحث نظارت و ارزیابی مسائل فرهنگی است. بنا به گفته رهبرمان فرهنگ مثل اکسیژن نیاز ضروری زندگی است. با توجه به اهمیت فرهنگ باید با برنامه ریزی پیش رفت. لذا وزارت نیرو برنامه های فرهنگی را برنامه ریزی و مطالعه می کند پس از آن توسط شرکت های مادر تخصصی ابلاغ می گردد.

در پایان جلسه بابایی پور مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری گزارشی از اقدامات انجام شده در چهار ماه اول سال جاری ارائه داده و توسط مشاور مدیرعامل در امور بانوان از چهار تن از همکاران فعال در بحث حجاب و عفاف قدردانی گردید.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 704365
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.