به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد به سالروز ماجرای فتنه کوی دانشگاه در سال 78 اشاره کرد و افزود: در 23 تیر سال 78 مردم با حضور گسترده خود در صحنه به همه فتنه ها و آشوب ها پاسخ قاطع دادند اما این به معنای پایان ماجرا نبوده و نیست.
وی توضیح داد: امروز بعد از 18 سال از گذشت آن ماجرا وزیر دفاع آمریکا خواستار تغیر نظام جمهوری اسلامی می شود که این مسئله خود نشان دهنده کینه و دشمنی عمیق آنها با ملت ایران است ولی هرکز این خواب آشفته آنها تعبیر نخواهد شد.

** رئیس جمهور در انتخاب کابینه از نیروهای با انگیزه و ولایی استفاده کند
امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش در ادامه به روزهای شکل گیری دولت دوازدهم اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که رئیس جمهور در انتخاب اعضای کابینه جدید از نیروهای باانگیزه، توانمند، متعهد، ولایی و ارزشی استفاده کند.
وی رکود حاکم بر فضای اقتصادی جامعه را خطرناک توصیف کرد و افزود: امیدواریم در دولت جدید مراکز تولید فعال شده و کشور در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار قرار گیرد.

**آزادسازی موصل پایان خلافت ادعایی داعش در عراق بود
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ، آزادسازی موصل از اشغال تروریست ها را مدیون وحدت شیعه و سنی دانست و افزود: این مهم بدون هدایت های و رهبری آیت الله سیستانی محقق نمی شد.
به گفته وی آزادسازی موصل پایان خلافت ادعایی داعش در عراق بود.

**ایجاد اشتغال برای معلولین بزرگ ترین خدمت به این قشر است
آیت الله میرعمادی با یادآوری 25 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی، رسیدگی به امور معلولین و اقشار آسیب پذیر را یک تکلیف عنوان کرد و گفت: همین که ما بتوانیم دغدغه معیشت این قشر را برطرف کنیم، آنها خود قادر به حل دیگر مشکلاتشان هستند.

** شورای نگهبان مسئول همبستگی در حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است
نماینده ولی فقیه در لرستان بااشاره به 26 تیر سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی، تاسیس این نهاد را محصول دوراندیشی امام خمینی(ره) دانست و گفت: جمهوریت نظام در مسئله انتخابات متجلی می شود و اسلامیت آن در تطبیق قوانین کشور با مفاهیم و قوانین شرعی نمود پیدا می کند.
آیت الله میرعمادی در پایان سخنان خود به 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و گفت: تبیین مسئله امامت و ولایت، تاسیس حوزه علمیه، بنیانگذاری فقه شیعه و ایجاد تشکیلاتی در جهت مبارزه با جور و ظلم، از مهمترین و بارزترین خصوصیات ایشان است.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.