به گزارش خبرآنلاین لرستان،مسلم رضائی پور معاون بهره وری اقصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام کرد: در چهارمین جلسه کمیته کارشناسی استانی احیاء، توسعه و عمران موقوفات استان لرستان، شش طرح واصله به دبیرخانه این کمیته بررسی و جهت تصویب نهائی به کمیته عالی ارسال شد.

دبیر کمیته استانی کارشناسی احیاء توسعه و عمران موقوفات اوقاف لرستان افزود: این شش طرح که از شهرستان های خرم آباد، بروجرد و ازنا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، از طریق ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان های تابعه به این دبیرخانه ارسال شده بود، دارای پیشنهادات مختلفی در حوزه های صنعتی، کشاورزی و مسکونی برای احیاء و آبادانی موقوفات دولتیاری، اسدخانی، امامزاده جعفر(ع)، کربلائی علی، امامزاده قاسم(ع)، و امیر قاسم فرلادوند بودند.

رضائی پور ادامه داد:کمیته کارشناسی استانی احیاء، توسعه و عمران موقوفات با جدیت مدیر کل و اعضای کمیته، از ابتدای سال جاری تا کنون به صورت مستمر جلسات ماهیانه خود را تشکیل داده و از تمام طرح ها و پیشنهادات دارای توجیه فنی و اقتصادی استقبال می کند.
وی تاکید: دوران خام فروشی در حوزه موقوفات به پایان رسیده است و بایستی به سمتی حرکت کنیم که علاوه بر احیاء موقوفات به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی ، در جهت تولید و استغال پایدار، موثر باشیم

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700285
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.