به گزارش خبرنگارایرنا آیت الله احمد مبلغی عصرچهارشنبه در گردهمایی مدافعان حریم خانواده که به مناسبت روز حجاب و عفاف با حضور بانوان بروجردی در پارک شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد افزود: رابطه پدر با مادر با فرزندان یک رابطه ای عمیق است که در اوج انگیزه و سلامتی صورت می گیرد.
به گفته وی اگر خانواده از آسیب های اجتماعی فراوان امروزی در امان بماند و هدف خدایی داشته باشد خداوند نیزآنها را کمک خواهد کرد که مورد صیانت الهی قرار بگیرند.
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هسته اصلی شکل گیری یک جامعه سالم خانواده است واگر بنیان آن درمسیر تضعیف قرارگیرد اجتماع نیز به مرور زمان به زوال خواهد رفت.
آیت الله مبلغی اضافه کرد: خانواده متزلزل جامعه را نیز به تزلزل می کشاند براین اساس اگر درخانواده مباحث زندگی سالم و پاک دست خوش ناهنجاری قرار گیرد جامعه نیزبه ناهنجاری کشیده خواهد شد.
وی افزود: حجاب و عفاف یکی از مهمترین مقوله های صیانت از خانواده اسلامی است که اگر در مسیر ضعف قرار گیرد ضربه سختی بر پیکره خانواده و جامعه خواهد زد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خانواده باید در محور و سیاست های تربیتی قرار گیرد تا بتواند هسته اصلی یک حکومت اسلامی را با اقتدارادامه دهد.
وی اظهار کرد: شعار زیبای حجاب و عفاف صیانت از خانواده را شکل می دهد و اگر زنان در جامعه حجاب و عفاف داشته باشند خانواده سالم تشکیل می شود.
وی اضافه کرد: حجاب و عفاف یک چتر گسترده است که همه زوایای یک زندگی سالم و خانواده سالم را تشکیل می دهد و نباید از آن غافل شویم.
وی با اشاره به اینکه اسلام خواهان یک زندگی و خانواده پاک و حلال است گفت: یک خانواده زیبا و تزئین شده به نور قرآن، اسلام و ولایت می تواند مراحل سیرالی الله و کمال انسانی را طی کند تا به معبود خود برسد.
آیت الله مبلغی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در راس حکومت اسلامی با بینش عمیق و شگرف خود تمرکز جدی بر عنصر خانواده دارد و در منویات و سخنان گهر بار خود همواره از خانواده به عنوان یک عنصر اصلی جامعه یاد می کند که می تواند باعث رشد و ترقی جامعه اسلامی شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا گردهمایی مدافعین حریم خانواده با موضوع حجاب و عفاف به مناسبت 21 تیرماه با حضور هزاران نفر از بانوان بروجردی و فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی در پارک شهید بهشتی بروجرد برگزار شد.
در پایان این مراسم جوایز نفیسی به قید قرعه به برخی از بانوان اهدا شد.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.