اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، ناصر بابایی در نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختربا اصحاب رسانه اظهار داشت: بر اساس پیگیری های انجام شده پروژه توسعه اورژانس بیمارستان پلدختر با هدف نیازبه فضا و امکانات بیشتربه ویژه در مواقع بحرانی در دستور کارقرار گرفت.
وی افزود: با توجه به این مسئله که کشور ما در یک منطقه حادثه خیز واقع شده و در کشورهای اطراف ما جنگ و نا آرامی وجود دارد و به خاطر بحث پدافند غیر عامل و توان رسیدگی به افراد آسیب دیده احتمالی در مواقع خطر توسعه اورژانس بیمارستان شهرستان پلدختر در دستور کار قرار گرفت .
رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: پروژه اورژانس پلدختر ابتدا به صورت امانی تحویل پیمانکار داده شد و تمام قسمت های آن جهت بازسازی تخریب شد که این موضوع موجب وارد شدن بیشترین خسارت و کار کردن در آن سخت شد .
وی خاطر نشان کرد: بر این اساس برای سپردن این پروژه به پیمانکار وخارج شدن آن از حالت امانی تمام راهکارها ، رایزنی ها و پیگیری ها انجام شد و با وجود این که کار سختی بود اما انجام شد و از هفت ، هشت ماه گذشته از حالت امانی خارج و به پیمانکار واگذار شده که هفته گذشته مناقصه آن به عمل آمد اما هنوز امضا قرارداد نشده است .
بابایی با بیان این که اورژانس بیمارستان حدود دوسال است جهت توسعه تخریب شده است ، افزود: پیمانکار محیط ساختمان اورژانس در حال ساخت رامشاهده کرده و قول داده ظرف سه تا چهار ماه آینده آن را تحویل دهد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 699797
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.