به گزارش خبرآنلاین لرستان،با حمایت های مدیرعامل شرکت توزیع برق، با حضور 86 نفر از فرزندان همکاران این شرکت مسابقات قرآنی مرحله شرکتی در حوزه ستادی به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

فریدون خودنیا در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات اظهار داشت: انجام این این فعالیت مقدس از آموزه های دینی ما نشأت می گیرد و فرصتی است برای ترویج فرهنگ قرآنی در بین فرزندان عزیز همکاران که آینده سازان جامعه خواهند بود.

مهندس خودنیا با توجه به تأثیر قرآن در تحکیم بنیان خانواده ابراز داشتند: در دین مبین اسلام پایه و اساس خانواده بر مبنای مفاهیم و فرهنگ قرآنی قرار گرفته و اعتلای خانواده با گرایش فرزندان به قرآن شکوفا می شود، که هرچه خانواده ها مبنای خود را بر محوریت قرار دادن قرآن در زندگی قرار دهند تأثیر آن بیشتر خواهد بود که حضور پرشور فرزندان همکار در این مسابقات می تواند نمونه ای از یک حرکت مفید و سازنده در این راستا باشد.

وی با توجه به جامعه بودن قرآن در همه ی زمینه ها، گفتند: خداوند متعال قرآن را با هدف انسان سازی و ارائه راه و رسم زندگی صحیح در رسیدن او به قرب الهی برای انسان نازل نمود،بنابراین ما باید این موهبت الهی را سر لوحه زندگی و رفتارهای فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

خودنیا افزود: همه ما واقف بر برکت قرآن هستیم و به این واقعیت رسیده ایم که هر جا قرآن باشد و معانی و راهنمایی های قرآن در تمامی شئونات زندگی استفاده شود قطع به یقین مسیر زندگی رو به سوی کمال پیش خواهد رفت.

مدیرعامل برق لرستان با توجه به همه جانبه بودن قرآن کریم اظهار داشتند: عمل نمودن به قرآن فقط مربوط به بعد معنوی نیست بلکه تمای رفتارهای اجتماعی وحتی سیاسی را نیز شامل می شود چون اعتقاد به قرآن بصیرت انسان را در همه زمینه ها افزایش می دهد.

مهندس خودنیا با اشاره به اینکه روی آوری به قرآن تربیت نسل صالح را تضمین می کند بیان داشتند: ما باید سعی کنیم فرزندانمان را طوری تربیت نماییم که عمل به قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار داده و هر روز بیشتر ازپیش با قرآن مأنوس شوند.

وی گفت: عزیزانی که در این مسابقات به عنوان فرزند همکار شرکت نموده اند باعث افتخار شرکت توزیع برق هستند و همواره بر خود می بالیم که خانواده عزیز همکاران یا از قشر ایثارگران یا در زمینه های دینی و فرهنگی و قرآنی الگو هستند.

در پایان مهندس خودنیا برای شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش دیگری از همین روابط عمومی مسابقات فوق در دو بخش پسران و دختران و به صورت جداگانه انجام شد که در پایان نفرات برتر در همه رشته ها مشخص و جوایزی به رسم یادبود برای ایجاد انگیزه بیشتر به آنان تعلق گرفت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 697398
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.