به گزارش ایرنا غلامرضا آقامیرزایی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در سالن جلسات فرمانداری خرم آباد افزود: در شهرستان خرم‌آباد 35 تن در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند که دیدار با خانواده‌های این شهدا از برنامه های کاری در ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.
وی ادامه داد: در مراسمی که با عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان برگزار خواهد شد پنج قهرمان ورزشی استان لرستان به عنوان سفیران اجتماعی معرفی می‌شوند.
فرماندار خرم آباد نیزدر این جلسه گفت: راه مبارزه با مواد مخدر گسترش کارهای فرهنگی در جامعه بوده و در صورتی که میزان آگاهی مردم نسبت به این پدیده اجتماعی افزایش یابد، با کاهش عوارض این آسیب اجتماعی روبرو می شویم.
اسد عبدالهی افزود: بخشی از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی کشور را در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند لذا باید برای پیشگیری و مبارزه با این پدیده کار فرهنگی گسترده ای را انجام داد.
وی با بیان اینکه در لرستان اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر به خوبی انجام می شود گفت: پیشگیری بسیار راحت تر از درمان بوده و باید در این زمینه با فرهنگ سازی و بالا بردن آگاهی مردم سعی در کاهش اثرات این پدیده اجتماعی داشته باشیم.
عبدالهی همچنین گفت: برای جمع آوری معتادین متجاهر و متکدیان در سطح شهرستان باید دستگاه های مرتبط در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
6060/3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.