به گزارش ایرنا ، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه کارگروه تولید و اشتغال استان در شهرستان پلدختر اظهار کرد: این مسئله نشانگر وجود گیرهای اقتصادی در این پروژه است و اگر قرار است این مشکل راه اندازی شود باید برای آن سرمایه گذار جدیدی مشخص شود.
وی افزود: سرمایه گذار فعلی این پروژه ابهامات فراوانی دارد ، بانک این شخص را قبول ندارد بنابر این باید توان بیشتری روی این کار گذاشت و مشکلات سد راه پروژه را با کارهای کارشناسی شده برداشت تا این طرح بعد از گذشت 12 سال به نتیجه برسد.
استاندار لرستان همچنین گفت: کار کردن با سرمایه گذار پروژه کارخانه سیمان شهرستان پلدختر نتیجه بخش نیست و باید سعی شود این پروژه به یک هلدینگ اقتصادی مانند شستا و واگذار شود.
بازوند به بیکاری در لرستان نیز اشاره کرد و گفت: سالهاست است که لرستان رتبه اول بیکاری در کشور را دارد و با وجود تلاش های زیاد هنوز هم این مشکل حل نشده و همچنان این مسئله در استان خودنماییمی کند.
وی به شعارسال اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند که نشانه حساسیت زیاد این موضوع است لذا تمام مسوولان باید در این رابطه پاسخگو باشند.
بازوند همچنین گفت: احداث آزاد راه کار عمرانی بسیار خوبی بود که در این استان اتفاق افتاد اما حدود 2 هزار فرصت شغلی در شهرستان پلدختر از بین رفت که آثار آن مشهود بوده لذا مسوولان وظیفه دارند این خلا شغلی را که به خیل بیکاران هم تاکنون اضافه شده با یک حرکت مضاعف جبران کنند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.