به گزارش خبرآنلاین لرستان ،یحیی عیدی بیرانوند مهمترین مانع این پروژه را بحث منابع کمبود منابع مالی عنوان کرد و افزود: قرارگاه خاتم نیز از منابع مالی کافی برخوردار نبود و شهرداری ناگزیر بود مانند یک پیمانکار عادی با قرارگاه برخورد کند.
عیدی بیرانوند خبر داد:طی جلسه ای با استاندار تا یک ماه آینده حدود 5میلیارد تومان از بانک شهر به قرارگاه خاتم کمک خواهد شد.
وی با اشاره به سنگین بودن این پروژه و اینکه کل اعتبار این پروژه معادل بودجه عمرانی یکسال شهرداری ست،تصریح کرد:شهرداری به عنوان کارفرما ابدا پروژه را تعطیل نکرده بلکه پروژه به صورت دو شیفت ادامه دارد و تا پیش از پایان سال تکمیل خواهد شد.

یحیی عیدی بیرانوند گفت:شهر خرم آباد یکی از هفت شهر برتر کشور است و از اعضای جدید شورای شهر انتظار داریم همانند اعضای کنونی از طرح های توسعه عمرانی شهر حمایت کنند.
وی تاکید کرد:بخشی از ترافیک سنگین بوجود آمده در سطح شهر، ناشی از هجوم مسافران و گردشگران است که اگر توسعه تقاطع ها و زیرگذر ها در شهر اجرایی نشود،گره های ترافیکی عبور و مرور را مختل خواهد کرد لذا ما مصر هستیم که این پروژه هر چه سریع تر به بهره برداری برسد و هرگز با ترافیک و حفاری های نیمه کاره موافق نیستیم.
شهردار در خاتمه تصریح کرد:پیش تر اعلام کردیم شرکت های آب و گاز و برق و گاز نیازی به مجوز شهرداری ندارند و می توانند آزادانه در پروژه بهارستان مشارکت داشته باشند اما با این وجود برخی از شرکتهای حفار بخشی از کارهای خود را در قالب پروژه شهرداری انجام می دهند و یک سری مسائل حاشیه ای را دامن می زنند که نباید ما را از هدف تحقق توسعه زیرساخت های شهری دور کند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 687909
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.