محمد مهدی احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در حوزه های مختلف در رابطه با احیای فرهنگ رضوی فعالیت دارد که این فعالیت ها در دهه کرامت در زمینه های شعر، موسیقی، کتاب و نمایش در استان های مختلف کشور برگزار می شوند.
وی با بیان اینکه برنامه جشنواره رضوی در روز میلاد امام رضا(ع) برگزار می شود، بیان کرد: امسال در حوزه های خوشنویسی و شعر رضوی لرستان در شهرستان سلسله برگزار می شود و وزارت ارشاد برای ارسال پیام ائمه اطهار و امام رضا(ع) به جامعه از هر ابزاری استفاده می کند.
احمدی با بیان اینکه جشنواره رضوی بهانه ای برای انتقال پیام اهل بیت به جامعه است، گفت: جامعه بر اساس نیازها، الگوهایی اتخاذ می کند و سبک های زندگی، سبک های متعالی خواهد شد.
وی ادامه داد: جشنواره رضوی ظرف مدت 2سال گذشته به عرصه بین المللی راه یافته است و تعداد بسیاری از کشورهای مسلمان با استقبال فراوان در این زمینه فعالیت می کنند.
مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه برای شرکت در نشست سازمان های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان لرستان سفر کرد.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.