به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت در دیدار با نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین اقدامات این شرکت در حوزه آب و فاضلاب در شهر بروجرد و اشترینان ارائه داد.

وی به بحث توسعه شبکه فاضلاب در شهر بروجرد اشاره و ادامه داد که خوشبختانه در حال حاضر با فعالیت 7 پیمانکار توانمند در حال احداث شبکه فاضلاب هستیم و براساس برنامه اعلام شده تا پایان سال 96 حدود 50 کیلومتر به شبکه فاضلاب این شهر اضافه خواهد شد .

کرم وند ادامه داد که در بحث آب شرب یکی از منابع آب پایدار این شهر سد آبسرده می باشد که ادامه داد در خصوص تامین اعتبار آن نمایندگان محترم حمایت های لازم داشته باشند .

در ادامه این دیدار دکتر بروجردی نماینده مردم در مجلس ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شرکت آب و فاضلاب استان از اعلام آمادگی خود و نمایندگان برای حمایت از طرح های خدمات رسانی در سطح استان خبر داد.

در حاشیه این نشست آقای حدادی مدیرعامل شرکت آبفا بروجرد به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه روند اجرای احداث شبکه فاضلاب در این شهر به خوبی پیش می رود و امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم تمام شهر را به تصفیه خانه فاضلاب وصل نماییم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 687219
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.