حسین فرج الهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کسب رتبه نخست شهرستان سلسله برای دومین سال متوالی افزود: تاکنون بیش از 300 نفر در دوره ‌های مختلف ترویج دانش نوین نانوتکنولوژی در شهرستان شرکت داشته و به منظور توسعه و ترویج این دانش بیش از سه سمینار مختلف نیز در یک‌ سال گذشته با حضور دانش‌ آموزان و معلمان در شهرستان سلسله برگزار شده است.
وی با بیان اینکه کسب رتبه ‌های برتر نشان دهنده استعداد و توانایی بالای دانش ‌آموزان سلسله در این زمینه است، عنوان کرد: در هر سمینار، از دانش ‌آموزان سطوح و رشته‌ های مختلف تحصیلی دعوت شده تا با تعاریف پایه ‌ای و حداقل‌ های کاربرد این فناوری در رشته ‌ها و گرایش ‌های مختلف آشنا شوند و برای حضور در کلاس ‌های آموزشی و آمادگی برای المپیاد سال آینده خود را آماده کنند.
رئیس آموزش و پرورش سلسله با اشاره به کمبود امکانات ترویج و تدریس نانوتکنولوژی در شهرستان سلسله خاطرنشان کرد: دانش ‌آموزان سلسله از حداقل امکانات آزمایشگاهی در زمینه فناوری نانو محروم هستند و حتی برگزاری کلاس‌ ها نیز با محدودیت ‌هایی همراه هست.
فرج الهی افزود: در این دوره از المپیاد نانو در لرستان، خانم راضیه ساکی رتبه نخست، مجتبی مؤمنی رتبه دوم، عرفان یوسفوند رتبه چهارم، سید حسین علیان رتبه ششم و محمدحسین ملکی‌ صادقی رتبه هفتم استان را از آن خود ساختند.
بیش از 14 هزار و 900 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلسله به کسب علم و دانش اشتغال دارند.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.