به گزارش خبرآنلاین لرستان،خدانظر دریکوند افزود : دریافت هیچ هزینه ای به استثنایی هزینه کتب درسی و بیمه دانش آموزان هنگام ثبت نام قانونی نیست و آموزش و پرورش در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

وی با تبریک عید سعید فطر خاطر نشان کرد : ستاد پروژه مهر باید از تمام ظرفیت ها برای بهسازی ، زیباسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استفاده کند و شرایط مطلوبی را برای استقبال از دانش آموزان در مهر فراهم کند . وی به بومی سازی دستورالعمل ستاد پروژه مهر و ارسال آن به مناطق و شهرستان ها تاکید کرد و افزود : آموزش و پرورش با تنگناهای مالی و اعتباری مواجه است و امکان تامین تجهیزات کامل جدید وجود ندارد و ضرورت دارد تااز منابع موجودحداکثر بهره برداری به عمل آمده و نسبت به بهسازی و تعمیر تجهیزات اقدام شود .

دریکوند در ادامه سازماندهی و ساماندهی منابع انسانی و ساماندهی فضاهای آموزشی را از جمله وظایف مدیران و روسای آموزش و پرورش برشمرد و گفت : باید قبل از صدور ابلاغ همکاران فرهنگی نسبت به این موارد اقدام شود تا دانش آموزان و خانواده ها با مشکل مواجه نشوند .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه گفت : دستگاه تعلیم و تربیت به مشارکت داوطلبانه ، خیرخواهانه و اختیاری خانواده ها نیازمند است و بدون مشارکت خیرین و خانواده ها آموزش و پرورش قادر به تامین منابع و امکانات مورد نیاز خود نیست . دریکوند در ادامه از حمایت های استاندار لرستان در نوسازی مدارس شبه کپری و خشتی گلی تقدیر کرد و گفت : با مساعدت و پیگیری استاندار لرستان و مشارکت خیرین حقوقی مدارس شبه کپری و خشتی گلی برچیده خواهند شد و به جای آنها دانش آموزان از فضاهای مناسب آموزشی بهره مند خواهند شد . وی بدهی حامل های انرژی مدارس را از چالش های جدی آموزش و پرورش برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت و خیرین این مشکل در آینده مرتفع شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان نیز از آمادگی کارگروههای پنجگانه ستاد پروژه مهر خبر داد و گفت : امسال هم مانند سال گذشته آموزش و پرورش حضور چشمگیری در ستاد پروژه مهر خواهد داشت و با تعامل و همدلی بستر مناسب برای استقبال از دانش آموزان فراهم خواهد شد . محمد حسین اردشیر افزود : مدیران مدارس باید از فرصت تعطیلات تابستان برای بهسازی و زیباسازی مدارس استفاده کنند و فضایی بانشاط را در حضور دانش آموزان آماده کنند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 686741
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.