به گزارش ایرنا بیژن سوری روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در مسجد جامع پلدختر افزود: شهدای هفتم تیر از سرآمدان شهدای انقلاب اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: این حادثه یکی از حوادث تاریخی و فراموش ناشدنی انقلاب است که نقش موثری در تکوین و تکامل این انقلاب داشت.
رئیس دادگستری پلدختر افزود: شهید بهشتی یکی از تلاشگران و خدمتگزارانی بود که دستگاه قضایی و قانون اساسی را پایه گذاری کرد و تا پایان عمر با برکت خود در راه حفظ ارزش ها، اهداف و آرمان های انقلاب تلاش کرد.
وی گفت: دشمنان انقلاب و نظام که تحمل پیشرفت نظام اسلامی و عناصر خدمتگزار مانند شهید بهشتی و 72 تن از بهترین نیروهای انقلابی را نداشتند آنها را به شهادت رساندند اما این حادثه نه تنها خدشه ای به نظام وارد نکرد بلکه خون این شهدا پایه های انقلاب را مستحکم تر کرد.
سوری افزود: شهید بهشتی از جمله شخصیت های نادر و ستاره فروزان انقلاب اسلامی بود که مسیر روشنی را برای خدمتگزاران نظام ترسیم کرد.
وی شهید بهشتی را شهید راه عدالت دانست و اظهار کرد: نظام اسلامی ایران به ویژه دستگاه قضایی تا همیشه تاریخ مدیون مجاهدت های این شهید و عدالت گستر تمام عیار در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: خوشبختانه شهرستان پلدختر یکی از امن ترین شهرستان های استان لرستان است که از نظر مسایل امنیتی مشکل خاصی ندارد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.