سرهنگ علیرضا دلیری روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتای بروجرد واطلاع از اینکه حساب های بانکی آنان توسط فردی خالی شده است این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
به گفته وی شاکیان بیشترشامل افرادی بودند که طریقه استفاده ازدستگاه های خود پرداز را نداشتند و با اعتماد به یک جوان از وی درخواست می کردند که برای آنان مبلغی را از طریق خودپرداز از حساب آنها برداشت کند.
وی اظهارکرد: جوان کلاهبردار با سواستفاده از موقعیت و بی سوادی افراد که برای دریافت حقوق بازنشستگی خود به دستگاه خود پرداز مراجعه می کردند موجودی حساب آنها را به حساب خود انتقال می داده است.
فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: ماموران پلیس فتا با تحقیقات گسترده و شناسایی فرد کلاهبردار در یک اقدام غافلگیرانه وی را در نزدیکی یکی از دستگاه های خود پرداز دستگیر کردند.
سرهنگ دلیری افزود: فرد کلاهبردار در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان بروجرد شد.
وی به افرادی که توانایی استفاده از دستگاه های خود پرداز را ندارد توصیه کرد برای برداشت وجه از خودپردازها از بستگان وآشنایان خود استفاده کنند و هیچگاه رمز کارت خود را در اختیار افراد غریبه و فرصت طلب قرار ندهند.
فرمانده انتظامی بروجرد همچنین از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین 450 سی سی قاچاق خبر داد وافزود: ماموران پلیس آگاهی بروجرد حین گشت زنی در سطح این شهربه یک دستگاه موتور سیکلت سنگین 450 سی سی مشکوک و ضمن تعقیب و گریز موفق به توقیف آن شدند ارزش ریالی آن 450 میلیون ریال است.
سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: براساس قانون تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح شهرها مممنوع و قاچاق محسوب می شوند.
وی اضافه کرد: راکب این موتورسیکلت دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهارونداحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.