علی کورانی فرروز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: تمام بیانات و سخنرانی های حضرت امام خمینی (ره) با آینده نگری همراه بود و از مبانی دینی و مبتنی بر قرآن کریم نشات می گرفت.
وی اظهارکرد: امام خمینی (ره) با تیزبینی کامل در راستای وحدت و همدلی، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد تا ملت های مسلمان دراین روز با سرداددن شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از ظلم و ستم های غاصبان واستعمارگران به گوش جهانیان برسانند.
فرماندار بروجرد تاکید کرد: مردم شریف و روزه دار شهرستان بروجرد همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت مجدد خود را با آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری اعلام خواهند کرد.
کورانی فربا اشاره به اینکه ملت ایران در 38 سال گذشته در تمام عرصه ها حضور داشته اند بیان کرد: حضور گسترده و با شکوه ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس باعث می شود توطئه های دشمنان خنثی شود.
وی ادامه داد: روزقدس ابتکار نورانی حضرت امام (ره) بود که وحدت و اتحاد را در بین مسلمانان جهان به وجود آورد.
معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد اضافه کرد: وحدت واتحاد مسلمانان جهان باعث می شود توطئه های شوم دشمنان به خصوص رژیم منحوس اسرائیل خنثی شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد ساعت 11:30 دقیقه از میدان قیام آغاز و بعد از عبور راهپیمایی کنندگان از خیابان شهدا، میدان شهدا، چهار راه باغمیری، خیابان بحرالعلوم، میدان صفا و مصلی نماز جمعه بروجرد در نماز باشکوه آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان شرکت خواهند کرد.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.