به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در پلدختر افزود: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به دفاع از قدس شریف و دادخواهی مردم فلسطین به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرد.
وی روز قدس را از یادگاران امام خمینی(ره) دانست و گفت: مسلمانان و هر انسان آزاده ای باید در این روز به دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و قدس شریف فریاد ضد صهیونیستی و ضد استکباری سردهند.
امام جمعه پلدختر بزرگترین شکست دشمن را ایجاد صف های طویل اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان خواند و افزود: مردم مسلمان ایران سال ها است فریاد آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می دهند.
وی عنوان کرد: مسلمانان و ملت ایران در روز قدس با نمایش قدرت اتحاد و همبستگی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم، نفرت و انزجار از استکبار جهانی را فریاد خواهند زد.
حجت الاسلام سوری افزود: مردم همیشه در صحنه و شهید پرور پلدختر همانند سال های گذشته در این روز همگام با سایر مسلمانان علیه رژیم کودک کش صهیونیستی، استکبار جهانی و حاکمان مزدور عربستان و سایر جنایت کاران راهپیمایی می کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و حامیان آنها خواهند زد.
وی درخصوص مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در پلدختر گفت: مردم ولایتمدار پلدختر همصدا با ملت ایران از ساعت 12 و 30 دقیقه روز جمعه دوم تیرماه با حضور پر شور خود از میدان شهید بهشتی به سمت مسجد جامع شهر پلدختر راهپیمایی خواهند کرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.