به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی رشادت ها و فداکاری های بسیاری برای ایجاد امنیت، آسایش وآرامش کشور انجام می دهند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قوای سه گانه و کارگزاران نظام اظهار کرد: تقویت اقتدارامنیتی و نظامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد زیرا دشمن به دنبال از بین بردن امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی است.
خطیب نماز جمعه بروجرد اضافه کرد: علت دشمنی کشورهای استکباری با نیروهای مسلح ایران اسلامی ناشی ازاقتدارآنها در منطقه وجهان است.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه 2 قطبی شدن کشور بیان کرد: 2 قطبی شدن ایران تجربه خطرناکی است که در زمان بنی صدر شاهد آن بودیم براین اساس نباید برای باردیگرکشور دچار این آفت شود.
وی ادامه داد: انتخابات در 29 اردیبهشت با حضور41 میلیونی ملت ایران در پای صندوق های اخذ رای تمام شد رقم خوردن این مهم ارزش بسیاری دارد وامروز فرد منتخب رئیس جمهورهمه مردم کشوراست.
امام جمعه بروجرد تاکید کرد: دولت دوازدهم باید در راستای عمران، آبادانی و پیشرفت کشور تلاش نماید و همه مردم و مسئولان نیز باید دولت را در راستای پیشبرد این اهداف کمک کنند، تا مشکلات ایران اسلامی برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلیمن ترابی افزود: رهبر انقلاب به اعتماد نکردن به آمریکا تاکید دارند وهمگان نیز به خوبی می دانیم که دولتمردان این کشوراستکباری غیر قابل اعتماد هستند.
وی بیان کرد: سردمداران آمریکا صادق نبوده وهر زمان نیز ما به آنها اعتماد کرده ایم ضربه خورده ایم دولتمردان ایران اسلامی درموضوع برجام به آنها اعتماد کردند ولی امروز کنگره آمریکا به دنبال ایجاد تحریم های جدید علیه کشورما است.
خطیب جمعه بروجرد گفت: کوتاه آمدن در برابر آمریکا موجب گستاخی آنها شده ونشانه ضعف ما خواهد بود.
حجت الاسلام ترابی افزود: در چهار دهه گذشته اتحاد، انسجام و وحدت ملی رمزموفقیت نظام جمهوری اسلامی بوده و این وحدت همواره در بین مردم و مسئولان وجود داشته امروز نیزباید کاری انجام ندهیم که کشور به عقب بیفتد.
وی اظهار کرد: دولتمردان کشورهای عربی به آشکارا از گروهک های تکفیری حمایت می کنند باید بدانند که 70 سال پیش قدس قبله اول مسلمانان بوده است.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: با تدبیر و هوشیاری امام راحل روز قدس نامگذاری شد تا امت اسلامی در گوشه گوشه دنیا به صحنه آمده و فریاد مظلومیت قدس را به گوش جهانیان برسانند.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.