به گزارش جمعه ایرنا حجت الاسلام سیدرضا تقوی در آیین افتتاح ساختمان دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با بیان اینکه تبلیغات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران روزافزون است، افزود: هر تفکری که قائل به تضعیف نیروی نظامی شود٬ در واقع امنیت نظام را با خطر مواجه کرده است.
وی اظهار کرد: بهترین سوغاتی که از سفر به لرستان با خود به تهران می برم شنیدن ندای وحدت و همکاری بین مردم و مسئولان استان لرستان است که اگر این یکپارچگی نباشد هیچ کاری پیش نخواهد رفت.
حجت الاسلام تقوی افزود: مسئولان می توانند فرهنگ محبت و صمیمیت را در جامعه القا کنند چراکه مردم در بحث الگوگیری ابتدا به مسئولان نگاه می کنند و رفتار٬ اخلاق٬ منش٬ زندگی و سلوک آنها در جمعه فرهنگ ساز است.
وی هدف همه مسئولان را خدمت رسانی دانست و گفت: درست است که کار در نظام اسلامی ارزشمند است اما در مقابل وظیفه بسیار سنگینی است و مسئولان باید نسبت به موقعیت خود آگاهی و مسئولیت پذیری لازم را داشته باشند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه رسالت نماز جمعه ایجاد وحدت، فراهم کردن حضور مردم در صحنه، تقویت معنویت و پشتیبانی از نظام است، گفت: باید از مدیران، جوانان، دانشگاهیان، آموزش و پرورش و روحانیون در نماز جمعه تشویق به عمل آید.
ساختمان دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان عصر پنج شنبه با حضور حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور٬ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد٬ استاندار لرستان٬ اعضای شورای تامین استان لرستان و جمعی از مسئولان در خرم آباد بهره برداری شد.
7264
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.