به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی عصر پنجشنبه در آیین بهره برداری از این ساختمان افزود: نماز جمعه نه تنها هدیه خدا به مسلمانان بلکه به بشریت است.
وی گفت: برجسته ترین عامل آرامش انسان نماز است و در میان همه نمازهای واجب٬ نماز جمعه درخشش دیگری دارد.
وی ادامه داد: خداوند متعال این نماز را واجب کرد تا دین اسلام پایدار و معنویت در جامعه اسلامی تزریق شود که تحقق این مهم نیازمند وجود تشکیلات و پایگاهی است که در آن بتوان به امور مسلمانان رسیدگی کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به تشریح برپایی نماز جمعه در شهرستان های استان لرستان پرداخت و گفت: به لطف خدا امروز به جایی رسیده ایم که در 18 نقطه از استان لرستان نماز جمعه برپا می شود و بیشتر شهرستان ها صاحب مصلی هستند.
وی استقبال گسترده مردم لرستان از نماز جمعه را نتیجه وحدت حاکم بر استان دانست و افزود: این وحدت و انسجام هم در نماز جمعه و هم در کارهای عمرانی و خدماتی اثرات بسیار مثبتی داشته است.
استاندار لرستان نیز در این مراسم نماز جمعه را یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه مسئولان و مردم استان لرستان مکلف به حفظ این یادگار ارزشمند امام (ره) هستند.
هوشنگ بازوند افزود: در این چند سال که افتخار خدمت رسانی به مردم لرستان را داشتم تلاش کردم که در رفع مشکلات مردم نهایت تلاش خود را انجام دهم اما اگر در خصوص این موضوع توفیقی حاصل شده٬ نتیجه وحدت و همدلی مثال زدنی در این استان بوده است.
وی در ادامه به خدمات دولت در استان لرستان اشاره کرد و گفت: بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال٬ اقتصاد استان را در اولویت فعالیت ها قرار دادیم و با وحدتی که به محوریت نماینده ولی فقیه در لرستان ایجاد شده بود توانستیم بر بسیاری از مشکلات فائق شویم.
وی اظهار امیدواری کرد که در سال تولید و اشتغال و با همت مردم و مسئولان٬ مشکلات اقتصادی مردم استان به حداقل ممکن برسند.
ساختمان دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان عصر پنج شنبه با حضور حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور٬ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد٬ استاندار لرستان٬ اعضای شورای تامین استان لرستان و جمعی از مسئولان در خرم آباد بهره برداری شد.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.