شهاب روزبهانی روزچهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این تعداد واحد آموزشی هوشمند سازی شده معادل بیش از 60درصد مدارس شهرستان بروجرد است، افزود: درسال تحصیلی جاری با توجه به تدریس درس کارو فناوری در پایه ششم ابتدایی 9 واحد آموزشی دیگرهوشمندسازی شده تا دانش آموزان بتوانند درکناریادگیری تئوری مطالب به صورت عملی با استفاده از رایانه آشنا شوند.
وی اظهار کرد: نصب تجهیزات هوشمند در15مدرسه در روستاهای شهرستان بروجرد انجام شده است.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد:هزینه هوشمند سازی هرکلاس درس درصورتی که از تجهیزات قدیمی استفاده شود30میلیون ریال است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده ازتجهیزات مدرن نیازمند به اعتباربیشتری خواهد بود.
روزبهانی هوشمندسازی مدارس را یکی ازسیاست های محوری دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد وادامه داد: اقدامات جدی درسال تحصیلی آینده درراستای هوشمند سازی مدارس این شهرستان صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به نقش مهم و جذاب تخته های هوشمند کلاس درس درتوجه کردن به نکات آموزشی و تربیتی معلمان ومربیان درکلاس افزود: هوشمند سازی کلاس ها درایجاد انگیزه یادگیری بیشتردانش آموزان به مطالب درسی درقالب پرسشگری، پاسخ دهی، تمرین و تکراردرتابلو کلاس را درجمع همکلاسی ها نیز تاثیر گذار است.
مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: هم اکنون بسیاری از فضاهای آموزشی شهرستان بروجرد درنوبت صبح پذیرای دانش آموزان است.
در حال حاضر50 هزاردانش آموزدر بیش از 400واحد آموزشی شهری و روستایی مشغول به تحصیل هستند.
7273 /6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.