به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: بر اساس تصمیمات متخذه در کمیته پدافند غیر عامل شرکت مقرر گردید امسال نیز به مثابه سال گذشته با هماهنگی و برحسب ضرورت مانور پدافند غیر عامل را در نقاط و مراکز حساس در قالب اصول و ضوابط و تدارک دیدن کلیه شرایط اجرا نمائیم.

فریدون خودنیا افزود:علاوه بر چندمکان دیگر که در این مانور مشحص گردیده بود مرکز مایکروویو شرکت ارتباطات زیرساخت بعنوان پایلوت انتخاب و نیروهای اجرایی در این مرکز مستقر و طبق برنامه مانور مذکور اجرا گردید.

وی گفت:برق لرستان با دعوت از آقای دکتر سیف مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و همکاران وی و دست اندرکاران این عرصه و با زحمات قابل تقدیر معاونت بهره برداری در زمینه پدافند غیر عامل حرف برای گفتن دارد.

وی ضمن بیان تاثیرگذاری اجرای اینگونه مانورها ابرازداشت مابایستی همیشه آمادگی مقابله با شرایط سخت و بحرانی را داشته باشیم که به همین منوال در این حوزه اهمیت برق به مراتب نقش خود را بر روند اقتصاد و جامعه تثبیت کرده است. در ادامه آقای مهندس دهقان معاونت بهره برداری شرکت ابراز داشت ما برای شناسایی نقاط حساس و اهمیت آنها برای شهروندان و تجهیز این مراکز به تاسیسات دیزلی برای مواقع اضطراری مبادرت به عقد قرارداد با چند پیمانکارنموده واین پیمانکاران موظفند به سازمان ها و دستگاههای حساس و کلیدی مراجعه و از تاسیسات تولید انرژی آنان بازدید و اقدامات لازم در خصوص تعمیر و راه اندازی مجدد آنان بعمل آورند.

معاونت بهره برداری نیز گفت: با تفاهم نامه ای که با پیمانکاران منعقد نموده ایم آنان را مکلف نموده که چنانچه دستگاهی یا سازمانی وظیفه خدمات رسانی یا تامین امنیت جامعه را بعهده دارد و فاقد تجهیزات تولید انرژی باشد در اسرع وقت مبادرت به خرید و نصب تاسیسات نیروگاهی در حد تامین برق سازمان خود نماید و در این راستا مکاتبات لازم از طریق شرکت توزیع نیز صورت می گیرد.

مهندس دهقان بیان داشت: مایکروویو شرکت ارتباطات زیر ساخت یکی از بهترین دیزل ژنراتورهای مستقر در سطح دستگاهها می باشد و در این مرحله از مانور این مرکز بعنوان یکی از نقاط حساس و محل اجرای مانور تعیین گردد که با برنامه ریزی بعمل آمده از مانورهای بسیار عالی بود که صورت پذیرفت.

دهقان ابراز داشت:مشخصات تاسیسات دیزل ژنراتور شرکت ارتباطات زیر ساخت بدینصورت است که نوع دیزل 6 سیلندرpERKinz می باشد.

ظرفیت دیزل ژنراتورkvA359

سیستم اطفاء حریقZETA1+1

کپسول اطفاء حریق 2 عدد 80 کیلویی

وی گفت :با توجه به حساسیت شرکت ارتباطات زیرساخت جهت برقراری ارتباطات درهمه زیرساخت های ارتباط واقعا می طلبد که این شرکت به چنین سیستمی مجهزشود که خوشبختانه با زحمات مسئولین مربوط این مهم صورت گرفته و در هنگام قطع برق پس از 7 ثانیه کل سیستم زیر بار رفته و برق آن شرکت بطور کامل تامین می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 672705
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.