به گزارش خبرآنلاین لرستان ،پس از بازید از مرکز و کارگاههای آموزشی آن، جلسه ای با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، معاون اداره کل، رییس مرکز و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان الشتر در دفتر رییس مرکز تشکیل شد.
در این جلسه رییس مرکز و همکاران به بیان مشکلات و نارسایی های مرکز پرداختند و کارکنان پیشنهادات و درخواست های خود را با ایشان مطرح نمودند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با تاکید بر لزوم جدیت بیشتر مسؤولین ستادی اداره کل در رفع مشکلات مراکز و پروژه‏های خواستار حضور و توضیح پیمانکار مرکز در خصوص دلایل تأخیر در اتمام پروژه شد که با حضور پیمانکار و مشخص شدن علل تاخیر، با برقراری تماس هایی در خلال این جلسه پس از استماع توضیحات شهردار الشتر و قول مساعد برای تحویل آسفالت در هفته آتی، مشکل نقدینگی پیمانکار و آسفالت محوطه مرکز را پیگیری و رفع نموده، مقرر شد ظرف مدت یک هفته تکلیف آسفالت محوطه مرکز از طریق شهرداری مشخص شده و پیمانکار عملیات اجرایی را آغاز نماید.
همچنین ایشان با استقبال از پیشنهادات همکاران شهرستان،ضمن تشکر از نقطه نظرات مشفقانه آنان، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات در چارچوب موازین و مقدورات اداره کل قول مساعد داد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671936
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.