به گزارش خبرآنلاین لرستان، حشمت اله شمس خرم آبادی افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و با توجه به اینکه خط ششم سراسری گاز از استان لرستان وشهر کوهدشت عبور می کند، مجوز برداشت از خط ششم گازرسانی ملی را به صورت خاص از شهر درب گنبد گرفته ایم.

وی تصریح کرد :خوشبختانه در سال جاری پیشرفته خط ششم شرکت ملی گاز در استان لرستان به حدی رسیده که می توانیم عملیات گازرسانی به شهر درب گنبد را آغاز کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان ابراز داشت: در راستای امر گازرسانی به شهر درب گنبد مناقصه برگزار و پیمانکاران مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی در جهت گازرسانی به این شهر شروع می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ظرف چند سال گذشته و با توجه به تلاش همه همکاران در شرکت گاز استان و همچنین با حمایت شرکت ملی گاز و پیگیری های استاندار لرستان روند گازرسانی نسبت به دولت های گذشته ، افزایش پیدا کرده است.

شمس خرم آبادی در ادامه گفت: تا قبل از شروع فعالیت تدبیر و امید تنها ۲۰ شهر از استان لرستان گازرسانی شده بودند که خوشبختانه با پیگیری های مستمر و تلاش های شبانه روزی در آینده ای نه چندان دور شهرهای کوهنانی، گراب، و سپیددشت که یکی از مطالبات مهم و به حق مردم است، گازرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود :شهر شول آباد نیز به علت بعد مسافت در شبکه های گازی و همچنین به علت اینکه تعداد خانوارهای آن پایین تر از نرم کشور می باشد،تاکنون گازرسانی نشده است.

وی اضافه‌کرد: در راستای امر گازرسانی به شهر شول آباد، مقام ارشد استان مکاتبات مستمر با شرکت ملی گاز انجام داده که در صورت صدور مجوز خاص، عملیات گازرسانی به این شهر در اولین فرصت ممکن شروع خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 670966
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.