به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس نظری افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر معاملات غیرقانونی در یکی از ضایعات فروشی خرم آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اظهار کرد : با احراز اصالت خبر دریافتی و هماهنگی مقام قضائی ، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد پارکینگ محل فروش ضایعات شده و با دستگیری یک نفر سارق موفق به کشف مقدار چهار هزار کیلوگرم ریل های سرقتی شدند.

**توقیف محموله هشت میلیارد ریالی تجهیزات مخابراتی قاچاق در خرم آباد
فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده حدود هشت میلیارد ریال انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق در خرم آباد بدست آمد.
سردار محمد قنبری افزود: در پی اطلاع واصله مبنی بر عبور خودروی حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی خرم زال ، بلافاصله ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان به محل اعزام شدند.
وی عنوان کرد : پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و بررسی بار آن مشاهده شد ، حامل انواع فیبر کلمپ ، چمپر آنتن ، پکیچ ، ویندر باکس و دی یو آدابتور خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی به تعداد 21 هزار و 698 عدد می باشد.
سردار قنبری گفت: محموله قاچاق کشف شده از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود.
فرمانده انتظامی لرستان در پایان اظهار کرد: راننده خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

**دستبند پلیس بر دستان مجرم حرفه ای در لرستان
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: یک مجرم حرفه ای و سابقه دار با 16 فقره سرقت، زورگویی و اخاذی در سطح شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ صفی اله بیرانوند با اشاره به اینکه این فرد تاکنون به 16 فقره جرم شامل 11 فقره سرقت گوشی موبایل، سه مورد زورگویی و 2 فقره اخاذی از بانوان اعتراف کرده است، گفت: تاکنون 11 دستگاه گوشی سرقتی، سه قبضه قمه، 2 جلد شناسنامه سفید به همراه مهر جعلی ثبت احوال، 13 عدد رم و فلش از این مجرم کشف شده است.
سرهنگ بیرانوند خاطرنشان کرد: این فرد اقدام به صحنه سازی های تصادفات صوری می کرد تا از این طریق از سازمان های بیمه گذار سوء استفاده کند که تاکنون دو فقره فیلم از وی کشف شد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.