علی معظمی گودرزی روزشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: دراین طرح مسئولان این شهرستان با حضوردرمنازل برخی ایتام مشکلات آنها را از نزدیک مشاهده و بخشی از نیازها وهزینه های مربوط به آن خانواده ها را تقبل می کنند.
وی با اشاره به اینکه این طرح از چند سال پیش در ماه مبارک رمضان با حضورافراد خیردرمنزل افراد تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود، اظهارکرد: هدف ازاجرای این طرح مشارکت هرچه بیشتر خیران و مردم در کمک رسانی به محرومان است.
مدیر کمیته امداد بروجرد اضافه کرد: در طرح اطعام نیازمندان درماه رمضان با کمک خیران به حدود 11 هزارخانواده تحت پوشش این نهاد حمایتی سبد کالا اهدا خواهد شد.
معظمی گودرزی برگزاری جشن رمضان، طرح زکات واجب فطریه، اجرای طرح محسنین واکرام ایتام را از دیگر برنامه های کمیته امداد دراین ماه بیان کرد و ادامه داد: سرکشی از ایتام یکی ازاصلی ترین برنامه های مخصوص ماه مبارک رمضان به خصوص در نیمه دوم این ماه است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 14میلیارد ریال توسط خیران به ایتام تحت پوشش این نهاد در بروجرد اهدا شده است بیان کرد: درمجموع 960 یتیم تحت پوشش این نهاد حمایتی دراین شهرستان وجود دارد که توسط سه هزارو 650 حامی مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان هرشب حدود 200 تن از ایتام و افراد تحت پوشش این نهاد برسرسفره افطاراین نهاد حاضرخواهند شد.
بروجرد با بیش از350 هزار تن جمعیت دارای2 مرکزکمیته امداد است.
10هزار و 500خانوارتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد قرار دارند و11 هزارمددجوی تحت پوشش این نهاد حمایتی ازخدمات بیمه خدمات درمانی بهره می برند.
یک هزارو 520 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد قرار دارند.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.