به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب در جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، بیان اشت: این سند به تفکیک شهرستانی و متناسب با شعار سال تنظیم شده و در بحث تولید و اشتغال با سند سال گذشته متفاوت است.

وی یادآور شد: سال قبل شاهد اتفاق بی‌نظیری در سند اشتغال بودیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود و امیدواریم در سال جاری هم شاهد تحقق کامل این سند باشیم.

آشتاب گفت: سهم شهرستان خرم‌آباد در سند امسال سرمایه‌گذاری 1721 میلیارد تومانی با اشتغال 6335 نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تأکید کرد: علاوه بر اینکه تمام تلاش‌مان را برای ایجاد اشتغال به کار می‌گیریم، بر حفظ اشتغال موجود هم تأکید داریم.

وی به سهم تمام دستگاه‌های اجرایی در سند سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی 364 میلیارد تومان با 895 نفر اشتغال که سهم سرمایه‌گذاری‌اش از کل 21 درصد و 14.13 درصد سهم اشتغال است. بخش صنعت به عنوان یک بخش سرمایه‌بر 861 میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذاری با 1409 نفر اشتغال دارد که تقریباً 50 درصد کل سرمایه‌گذاری و 22.24 درصد اشتغال است.

آشتاب افزود: بخش خدمات 495 میلیارد تومان با 4031 فرصت شغلی دارد که 28.77 درصد سرمایه‌گذاری و 63.13 درصد از اشتغال را به خودش اختصاص داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تأکید کرد: این سند از ظرافت و دقت خاصی برخوردار است و زیربخش‌های فعالیت اقتصادی هم در آن تعریف شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 667235
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.